Η έλλειψη ναυτικών, ειδικά αξιωματικών γέφυρας και μηχανής, είναι ο μεγάλος πονοκέφαλος της ναυτιλίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, λόγω της συνεχούς αύξησης του μεγέθους της ναυτιλιακής βιομηχανίας θα χρειαστούν 90.000 αξιωματικούς τα επόμενα χρόνια.

Σήμερα υπάρχουν 1,89 εκατομμύρια ναυτικοί παγκοσμίως για πάνω από 74.000 πλοία. Παρά το γεγονός ότι από το 2015 υπήρξε αύξηση του αριθμού των αξιωματικών κατά 10,8%, υπάρχει έλλειψη 26.240 αξιωματικών, αριθμός που θα αυξάνεται τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον 800.000 ναυτικοί θα χρειαστεί στα επόμενα χρόνια να εκπαιδευτούν στα νέα, εναλλακτικά καύσιμα, αλλά και στις νέες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο αυτό και μέσα στη συνεχώς εξελισσόμενη ναυτιλιακή βιομηχανία, η αποτελεσματικότητα, η αξιοπιστία και η καινοτομία είναι θεμελιώδους σημασίας για τις εταιρείες που επιδιώκουν να κινούνται μπροστά από τις εξελίξεις. Ανάμεσα στους πρωτοπόρους αυτής της προσπάθειας είναι η Seafair, η οποία ιδρύθηκε από τους Αγαπητό Διακογιάννη, Βύρωνα Αντωνιάδη και Γιώργο Ρόβη και η οποία τα τελευταία δύο χρόνια αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά έξι φορές, σηματοδοτώντας την αποφασιστική της δέσμευση για αριστεία και καινοτομία.

Στην καρδιά της επιτυχίας βρίσκονται οι δύο κύριες λύσεις της, οι οποίες αντιμετωπίζουν κρίσιμες ανάγκες εντός της ναυτιλίας. Η πρώτη καλύπτει πλήρεις υπηρεσίες πληρώματος που προέρχονται από 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ανατολικοευρωπαϊκών κρατών και των Φιλιππίνων.

«Το τοπίο στον χώρο των πληρωμάτων είναι εντελώς διαφορετικό μετά την πανδημία, τους πολέμους και τις νέες απαιτήσεις των ναυλωτών. Η Seafair φέρνει καινοτόμες λύσεις για να βοηθήσει τις ναυτιλιακές να ανταποκριθούν στις όλο και πιο απαιτητικές συνθήκες στον χώρο των πληρωμάτων, με προτεραιότητα πάντα στους ανθρώπους, στην ποιότητα, στη διαφάνεια και το compliance. Μέσω ενός ποικίλου φάσματος ταλέντων από όλο τον κόσμο, η Seafair εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της έχουν πρόσβαση σε υψηλά εξειδικευμένα και προσόντα μέλη πληρώματος, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση των πλοίων και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, η δέσμευση της Seafair για αριστεία εκτείνεται πέρα από τις παραδοσιακές υπηρεσίες πληρώματος για να περιλάβει καινοτόμες λύσεις λογισμικού πληρώματος», επισημαίνει ο κ. Αγαπητός Διακογιάννης, συνιδρυτής και CEO της Seafair, ο οποίος προσθέτει: «Μέσω καινοτόμων τεχνολογικών πλατφορμών, η Seafair επιτρέπει στις ναυτιλιακές εταιρείες να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες διαχείρισης πληρώματος, να βελτιώσουν την επικοινωνία και να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές ανάθεσης πληρώματος. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση όχι μόνο βελτιώνει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, αλλά επίσης προάγει ένα συνεργατικό περιβάλλον που συμβάλλει στην ικανοποίηση και διατήρηση του πληρώματος. Οι λύσεις της Seafair είναι βραβευμένες και πιστοποιημένες από ναυτιλιακούς οργανισμούς όπως η RINA, ο DNV, η IMEC και η POEA, ενώ η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη των πελατών της με νέες εγκυκλίους και compliance, όπως π.χ. Rightship/DryBMS».

Η Seafair εξυπηρετεί εταιρείες καταξιωμένες όπως η Laskaridis Shipping, η Chandris Hellas και η NGM, έως τους αναδυόμενους παίκτες όπως η Dalex, η Drydel, η Seaven, η Dioryx, η Lamda Maritime, η Common Progress, η Astra, η Newport και η GMSA. Συνεργάζεται ενεργά με πάνω από 35 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν έναν στόλο περίπου 750 πλοίων.

«Αυτή η ευρεία αναγνώριση υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για παροχή εξαιρετικής υπηρεσίας και αξίας στους πελάτες της», επισημαίνει ο κ. Διακογιάννης και επισημαίνει: «Καθώς η εταιρεία σχεδιάζει την πορεία της προς τη συνέχιση της ανάπτυξης και της καινοτομίας, πρόσφατα ολοκλήρωσε ένα νέο γύρο χρηματοδότησης από τους υπάρχοντες επενδυτές της. Αυτή η ροή κεφαλαίου όχι μόνο υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη των επενδυτών στο όραμα και τις δυνατότητες της Seafair, αλλά παρέχει επίσης στην εταιρεία τους πόρους που χρειάζεται για να τροφοδοτήσει την επόμενη φάση της επέκτασης και ανάπτυξής της».

Οσον αφορά στον ρόλο των τεχνολογιών, ο κ. Διακογιάννης σημειώνει: «Κρίσιμο είναι το γεγονός ότι η Seafair σχεδιάζει να κατευθύνει αυτές τις επενδύσεις προς την περαιτέρω προώθηση τεχνολογιών που βελτιώνουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες της, τόσο οι αρχές όσο και οι ναυτικοί. Με την προτεραιότητα στην τεχνολογική καινοτομία, η Seafair στοχεύει στο να παραμείνει στην πρωτοπορία των τάσεων της βιομηχανίας και των αναδυόμενων ευκαιριών, εξασφαλίζοντας ότι οι πελάτες της παραμένουν καλά εξοπλισμένοι για να πλοηγηθούν με αυτοπεποίθηση και ευελιξία μέσα στο περίπλοκο ναυτιλιακό τοπίο. Πέρα από επένδυση σε τεχνολογίες, η Seafair επενδύει ακόμη περισσότερο στο έμψυχο υλικό της, καθώς στην εταιρεία εργάζονται επαγγελματίες με διεθνή εμπειρία και μακρόχρονη πορεία στον χώρο των πληρωμάτων».

H Εφη Σμυρλάκη, Deputy Crew Director, Laskaridis Shipping Company Ltd σχολιάζει: «Το λογισμικό της Seafair αποδείχθηκε μια αξιόπιστη λύση για τις ανάγκες του πληρώματός μας. Η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή και οι ανθεκτικές λειτουργίες του κάνουν τη διαχείριση των λειτουργιών μας πιο ομαλή. Επιλέξαμε τη Seafair λόγω της αφοσίωσής τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη και της κατανόησής τους για τις απαιτήσεις της ναυτιλίας. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συνεργασία θα βελτιώσει τις διαδικασίες μας και θα αυξήσει την αποδοτικότητα σε όλα τα επίπεδα».

Ο κ. Ζήσης Στυλιανός, CEO Genoa Shipping, δήλωσε: «Στην Genoa Shipping η καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά του μοντέλου λειτουργίας μας. Είμαστε ευτυχισμένοι που συνεργαστήκαμε με τη Seafair για την πλήρη επάνδρωση των πλοίων μας. Η Seafair δεν αντιπροσωπεύει μόνο το μέλλον, αλλά θέτει επίσης ένα νέο παράδειγμα πραγματικής υποστήριξης των πελατών – αυτός είναι ο τρόπος που θα θέλαμε να συνεργαστούμε με όλους τους εταίρους μας».

Λεζάντα κεντρικής φωτογραφίας: Βύρων Αντωνιάδης / Γιώργος Ρόβης / Αγαπητός Διακογιάννης

Διαβάστε ακόμη 

Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας η «φιέστα» Ράμα στο Κλειστό Γαλατσίου

D-Day για το deal Viva Wallet & JP: Η πρώτη δίκη στο Λονδίνο και τα «όπλα» των μετόχων

Νέο σύστημα για τα ληξιπρόθεσμα χρέη στην εφορία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ