Το πρώτο της συνέδριο στο εξωτερικό για την ασφάλεια των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου διοργάνωσε στην Αθήνα, η εταιρεία κολοσσός ΝΥΚ Line-Nippon Yusen Kabushiki Kaisha,. Το συνέδριο-Dry Bulk Safety Conference) παρακολούθησαν 74 συμμετέχοντες εκ των οποίων 36 Έλληνες πλοιοκτήτες.
Στην Ελλάδα βρέθηκε μία μεγάλη αντιπροσωπεία της NYK η οποία συναντήθηκε με Έλληνες πλοιοκτήτες με τους οποίους θέλει να συνεργαστεί για την ανάπτυξη συνεργιών για ναυλώσεις φορτηγών πλοίων. Επίσης οι εκπρόσωποι της ΝΥΚ βρίσκονται σε συζητήσεις για ανάπτυξη κοινοπρακτικών projects με νεότευκτα πλοία υψηλής τεχνολογίας.
Για τον λόγο αυτό ο ιαπωνικός κολοσσός άνοιξε γραφείο στην Ελλάδα το 2022 το οποίο έχει αναλάβει τις ναυλώσεις νεότευκτων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που ανήκουν σε ελληνικών συμφερόντων εταιρείες ενώ υπάρχουν και συνεργασίες για χρονο0ναυλώσεις φορτηγών πλοίων.
Επικεφαλής είναι ο Λεωνίδας Καμπάνης ο οποίος εργάζεται επί 15 χρόνια στον όμιλο.
Από το 2010, το εν λόγω συνέδριο πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Ιαπωνία, κυρίως για Ιάπωνες πλοιοκτήτες και εταιρείες διαχείρισης πλοίων, και αυτή ήταν η πρώτη χρονιά που η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό.
Σκοπός της συνάντησης αυτής ήταν η ανταλλαγή πληροφοριών με τους Έλληνες πλοιοκτήτες σχετικά με παλαιότερα ατυχήματα και προβλήματα και τις επακόλουθες αντιδράσεις.
Παρουσιάστηκαν επίσης οι πρωτοβουλίες του Ομίλου NYK για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων και οι προσπάθειες που καταβάλλονται σε όλη τη ναυτιλιακή βιομηχανία για τη μείωση της επιβάρυνσης του φυσικού περιβάλλοντος με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Ο Όμιλος ανακοίνωσε μέσα στο 2023 ένα τεράστιο σχέδιο ανάπτυξης κόστους 8,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων με χρονικό ορίζοντα το τέλος της 10ετίας με κεντρικό αφήγημα την πολιτική περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG). Πρωτοπορεί στα εναλλακτικά καύσιμα κάνοντας πειράματα και δοκιμές με όλους τους τύπους καυσίμων.
Πρόσφατα ανακοίνωσε την συμμετοχή του σε κοινοπραξία για τη ναυπήγηση πλοίου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο την αμμωνία το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2026.
Στο συνέδριο η NYK παρουσίασε επιπλέον τις δραστηριότητές της για την προώθηση της ασφαλούς λειτουργίας μέσω του NAV9000,* των προτύπων ασφαλείας του Ομίλου NYK, και του Κέντρου Απομακρυσμένης Διάγνωσης (RDC)**, το οποίο είναι μια εγκατάσταση στις Φιλιππίνες για την απομακρυσμένη διάγνωση και παρακολούθηση της κατάστασης των μηχανών. Επιπλέον, ο νηογνώμονας πλοίων Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK) παρουσίασε ναυτιλιακά καύσιμα νέας γενιάς και νέες απαιτήσεις της SOLAS για τον εξοπλισμό πρόσδεσης, ενώ ο νορβηγικός νηογνώμονας Det Norske Veritas (DNV) παρουσίασε μια επισκόπηση των απαιτήσεων απαλλαγής από τον άνθρακα, των τάσεων του κλάδου και των τεχνολογιών.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης πραγματοποιήθηκε ζωηρή ανταλλαγή απόψεων. Οι συμμετέχοντες έθεσαν ερωτήσεις όπως “Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για το NAV9000;” και “Ποιο καύσιμο επόμενης γενιάς πιστεύετε ότι θα είναι το πιο διαδεδομένο στον κόσμο;” και προσέφεραν σχόλια όπως “Πολύ καλή ευκαιρία να μάθω για τις τάσεις στο ναυτιλιακό σύμπλεγμα της Ιαπωνίας” και “Ήταν μεγάλο όφελος να μάθω για τις δραστηριότητες της NYK για την προώθηση της ασφαλούς λειτουργίας.” αποδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο ενδιαφέροντος για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η NYK θα συνεχίσει να παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ασφαλή λειτουργία των πλοίων και πρωτοβουλίες φιλικές προς το περιβάλλον, ώστε να κερδίσει την κατανόηση των επαγγελματιών της ναυτιλίας, συμβάλλοντας έτσι στη βιώσιμη και ασφαλή λειτουργία ολόκληρης της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Διαβάστε ακόμη
JP Morgan: Τα 5 θετικά μηνύματα για τις ελληνικές τράπεζες από τη Νέα Υόρκη
Ηλιακά πάνελ: Ποια χώρα εγκατέστησε το 2023 περισσότερα απ’ όσα οι ΗΠΑ σε όλη την ιστορία τους
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και τραπεζών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ