search icon

Ναυτιλία

Κινεζικό – ρωσικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την Ερυθρά Θάλασσα

Πάντως η ανάλυση των δεδομένων της Lloyd's List Intelligence δείχνει κατά μέσο όρο μόλις 4,2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν διασχίσει το Mandeb Strait από την κλιμάκωση των επιθέσεων στις 17 Δεκεμβρίου, από 15,4 που ήταν το προηγούμενο εξάμηνο

Μεγάλος αριθμός πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που εκμεταλλεύονται ή διαχειρίζονται Κινέζοι και Ρώσοι συνεχίζουν να εκτελούν τη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας που συνδέει την Ασία με Ευρώπη, παρά τις επιθέσεις των μαχητών Χούθι σε εμπορικά πλοία.

Ένα τέτοιο πλοίο αναφέρθηκε πρόσφατα από έναν ηγέτη των ανταρτών της Υεμένης ως παράδειγμα πλοίου που συνεργάζεται με τη “λύση” ασφαλούς διέλευσης – σύμφωνα με την οποία δεν θα επιτίθεται σε πλοία εάν αρνούνται τις διασυνδέσεις με το Ισραήλ.

Σε ένα tweet, ο Μοχάμεντ Άλι αλ Χούτι απαίτησε από τα πλοία να μεταδώσουν ένα “εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με το Ισραήλ”, πιθανώς μέσω AIS.

Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι ένα containership με το όνομα Starting Xin και τον αριθμό IMO 9139907 είχε συμμορφωθεί και διέσχισε επιτυχώς το Bab al-Mandab Strait.

Τα δεδομένα της Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι το μόνο πλοίο που ταιριάζει με το εν λόγω είναι το Xin He Lu 1 (ΙΜΟ: 9139907), χωρητικότητας 3.429 teu, το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος στα ανοικτά της Σιγκαπούρης με προορισμό την Κίνα.

Εισήλθε στο Σουέζ στις 24 Δεκεμβρίου, αφού έφυγε από το Νοβοροσίσκ της Ρωσίας μια εβδομάδα νωρίτερα και εξήλθε από τον Κόλπο του Άντεν πέντε ημέρες αργότερα. Διαχειρίστρια φέρεται η Safe Ships, με έδρα το Qingdao της Κίνας.

Η εταιρεία διαχειρίζεται έναν στόλο 22 ανώνυμων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 12 μικρότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δύο πλοίων μεταφοράς γενικού φορτίου και οκτώ φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με τη Lloyd’s List Intelligence τα περισσότερα πλοία εξυπηρετούν τις σινορωσικές εμπορικές συναλλαγές και αρκετά από αυτά διέσχισαν πρόσφατα ή πρόκειται να διασχίσουν την Ερυθρά Θάλασσα.

Το αδελφό πλοίο Xin He Lu 2 (IMO: 9139921) αναχώρησε από το κινεζικό Taicang στις 22 Δεκεμβρίου και τώρα βρίσκεται στο Στενό του Μανμπέ. Το OVP Taurus (ΙΜΟ: 9241205) πέρασε από το Σουέζ στις αρχές Ιανουαρίου μετά την αναχώρηση του από το Μπρονκά, Ρωσία στις 16 Δεκεμβρίου, και τώρα πλέει στην Αραβική Θάλασσα.

Το Shun Long (IMO: 9159646) αναχώρησε από τη Nansha της Κίνας και κατευθύνεται προς τον Κόλπο του Άντεν με το προορισμό AIS τη διώρυγα που ελέγχεται από την Αίγυπτο, ενώ το Hong Prosperity (ΙΜΟ: 9256418) αναχώρησε από το St. Πετρούπολη στις 19 Δεκεμβρίου και βρίσκεται στο El Dekheila, Αίγυπτος.

Εν τω μεταξύ, πλοία ενός άλλου κινεζικού μεταφορέα που ειδικεύεται στις ρωσικές μεταφορές, η NewNew Shipping, επίσης δεν φαίνεται να έχει αλλάξει πορεία γύρω από την Αφρική, ακόμη και απέναντι στις εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα.

Όμως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας, η Cosco, φέρεται να ανέστειλε τις υπηρεσίες του Ισραήλ λόγω της απειλής πλοία.

Η ανάλυση των δεδομένων της Lloyd’s List Intelligence δείχνει κατά μέσο όρο μόλις 4,2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν διασχίσει το Mandeb Strait από την κλιμάκωση των επιθέσεων στις 17 Δεκεμβρίου, από 15,4 που ήταν το προηγούμενο εξάμηνο.

Διαβάστε ακόμη 

ManpowerGroup: Οι 8 στους 10 εργοδότες στην Ελλάδα δεν βρίσκουν εξειδικευμένα ταλέντα (γραφήματα)

Ελληνικά Υδατοδρόμια: Εγκρίθηκαν Υδάτινα Πεδία στα Διαπόντια Νησιά για πτήσεις υδροπλάνων (pics)

Κιάρα Φεράνι: Η αποκαθήλωση μιας influencer – Πώς από την κορυφή βρέθηκε στον πάτο εξαιτίας ενός… κέικ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version