Για πάνω από 20 χρόνια η εταιρεία Ερευνας και Ανάπτυξης Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute (SDARI), που ανήκει στον μεγάλο -παγκοσμίως- κρατικό κινεζικό ναυπηγικό όμιλο China State Shipbuilding Corporation Limited (CSSC Group) έχει σχεδιάσει για λογαριασμό των Ελλήνων περισσότερα από 645 πλοία, εκ των οποίων η πλειοψηφία είναι φορτηγά και ακολουθούν δεξαμενόπλοια, container vessels, LPG carriers και μεταφοράς οχημάτων.

Μεγαλύτερος πελάτης από ελληνικής πλευράς είναι η Sea Traders του Γιώργου Προκοπίου και της κόρης του Ιωάννας με 48 πλοία.

Ακολουθούν: -η Star Bulk Carriers του Πέτρου Παππά με 38,

Lavinia Bulk του Πάνου Λασκαρίδη με 31,

Contships Management του Νικόλα Πατέρα με 27,

Laskaridis Maritime με 18,

Danaos Corp. του δρ Ιωάννη Κούστα με 15,

Evalend Shipping του Κρίτωνα Λεντούδη με 15,

Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη με 14, η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου με 14,

Goldenport Ship management του Γιάννη Δράγνη με 14,

Lomar του Γιώργου Λογοθέτη με 12,

Cardiff Marine του Γιώργου Οικονόμου με 12,

Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη με 11,

Eastmed του Θανάση Μαρτίνου με 11,

– η Chartworld Shipping του Λου Κολλάκη με 8.

Στο πελατολόγιο έχουν προστεθεί, μεταξύ άλλων, η Μαρία Αγγελικούση, ο Λέων Πατίτσας, ο Αντώνης Κομνηνός και ο Δημήτρης Προκοπίου.

Διαβάστε ακόμη

Οι «χρυσές» business της εξωσωματικής γονιμοποίησης – Ξεπερνούν τα 35 δισ. δολάρια

Bitcoin: Αυτά είναι τα πιο ακραία σενάρια για το 2025 (γράφημα)

Αυτές θα είναι οι εταιρείες που θα βγουν πραγματικά κερδισμένες από την τεχνητή νοημοσύνη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα