Η εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά του New York Stock Exchange(NYSE), Safe Bulkers συμφερόντων του Πόλυ Β.Χατζηιωάννου η οποία έχει στόλο αποκλειστικά από φορτηγά πλοία σύναψε συμφωνία για την πώληση του MV Maritsa, ενός πλοίου ξηρού φορτίου ιαπωνικής κατασκευής του 2005, κλάσης Panamax.
Είναι το παλαιότερο πλοίο του στόλου της, με μικτή τιμή πώλησης 12,2 εκατ. δολάρια και προθεσμιακή ημερομηνία παράδοσης από τον Απρίλιο του 2024 έως τον Μάιο του 2024.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Δρ Λουκάς Μπαρμπαρής (φωτό) σχολίασε: “Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για την επιλεκτική πώληση παλαιότερων πλοίων και την αντικατάστασή τους με νεότευκτα με στόχο τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του στόλου μας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς μας στο νέο, αυστηρότερο ρυθμιστικό περιβάλλον”.
Η εταιρεία είναι διεθνής πάροχος θαλάσσιων υπηρεσιών μεταφοράς χύδην φορτίων, μεταφέροντας χύδην φορτία, ιδίως άνθρακα, σιτηρά και σιδηρομεταλλεύματα, κατά μήκος παγκόσμιων ναυτιλιακών διαδρομών για μερικούς από τους μεγαλύτερους χρήστες θαλάσσιων υπηρεσιών μεταφοράς χύδην φορτίων παγκοσμίως.
Διαθέτει στόλο 48 πλοίων, δύο εκ των οποίων είναι προς πώληση, αποτελούμενος από 10 πλοία κλάσης Panamax, 12 Kamsarmax, 18 Post-Panamax και 8 Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 4,8 εκατ. dwt και μέση ηλικία 9,9 έτη.
Δώδεκα πλοία του στόλου είναι οικολογικά που κατασκευάστηκαν μετά το 2014 και εννέα είναι πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, που κατασκευάστηκαν από το 2022 και μετά. Η εταιρεία έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για επτά νεότευκτα πλοία της κατηγορίας Kamsarmax της Φάσης 3 – NOx Tier III του IMO GHG, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου μεθανόλης, με προγραμματισμένες παραδόσεις, ένα το 2024, δύο το 2025, τρία το 2026 και ένα το 2027.
Διαβάστε ακόμη
Δίκη για το Μάτι: Η ώρα της αγόρευσης του Εισαγγελέα για τους 21 κατηγορούμενους
Το Bitcoin εκτοξεύεται στα $50,000 για πρώτη φορά από το 2021 (γράφημα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ