Πτώση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων καταγράφηκε στο λιμάνι του Πειραιά το 5μηνο του 2024. Οι συνεχιζόμενες επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα επιδεινώνουν την κατάσταση αφού τα πλοία αποφεύγουν το Σουέζ και κάνουν τον περίπλου του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας της Αφρικής ξεφορτώνοντας και φορτώνοντας σε λιμάνια της δυτικής Ευρώπης και της βορείο-δυτικής Αφρικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Cosco Shipping Ports η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων από τον Ιανουάριο έως και τον Μάιο του 2024 στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ μειώθηκε κατά 13,532% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Συνολικά διακινήθηκαν από τις δύο προβλήτες 1.591.000 κουτιά έναντι 1.840.000 το 5μηνο του 2023. Επλήγη όμως και η προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Η πτώση εκεί ανήλθε στο 13% σε σύγκριση με το 5μηνο του 2023.

Η συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τα 36 λιμάνια τα οποία διαχειρίζεται η Cosco Shipping Ports μέλος του Cosco Shipping συνεχίζει να αυξάνεται κατά 5,4%. Τον Μάιο έφτασε τα 9,6 εκατομμύρια κουτιά έναντι 9,1 εκατομμυρίων τον Μάιο του 2023. Το 5μηνο του 2024 από τα 36 λιμάνια διακινήθηκαν συνολικά 44,4 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια έναντι 41 εκατομμυρίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα ποσοστό αύξησης 8%.

Διαβάστε ακόμη

«Απόβαση» του Γ. Προκοπίου στο project του Ελληνικού – Τι σηματοδοτεί η συμφωνία με τη Lamda

Κάρλος Μορένο: Η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει το μοντέλο του τουρισμού της (pics)

Ξεκινά η «μάχη» για τη νέα εποχή του ΣΕΒ-Σπύρος Θεοδωρόπουλος vs Ιουλίας Τσέτη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ