search icon

Ναυτιλία

Πόλυς Β.Χατζηιωάννου: Στα εννέα πλοία ανέβηκε το ναυπηγικό πρόγραμμα της Safe Bulkers

Αγόρασε υπό ναυπήγηση φορτηγό πλοίο Kamsarmax

Σε συμφωνία για την αγορά ενός υπό ναυπήγηση φορτηγού πλοίου Kamsarmax που κατασκευάζεται σε ιαπωνική γιάρδα. Το πλοίο θα παραδοθεί στο δ΄ τρίμηνο του 2023.

Με την αγορά αυτή, το ναυπηγικό πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει συνολικά εννέα φορτηγά πλοία με συμβόλαια σε γιαπωνέζικες γιάρδες. Η παράδοσή τους θα αρχίσει από το β΄ τρίμηνο του 2022. Από αυτά τρία είναι Post-panamax και έξι Kamsarmax .

Είναι αξιοσημείωτο ότι τα νεότευκτα πλοία που παρήγγειλε η Safe Bulkers θα κατασκευαστούν βάσει των πιο σύγχρονων προδιαγραφών που υπάρχουν σήμερα στη παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Ειδικότερα καλύπτουν τις προϋποθέσεις που φορούν στη μειωμένη εκπομπή κατά 30% των αερίων του θερμοκηπίου GHG -EEDI Phase 3 σε σύγκριση με το 2008 και τις προϋποθέσεις NOx-Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, δρ Λουκάς Μπαρμπαρής δηλώνει ικανοποιημένος για την αύξηση της κερδοφορίας αλλά και της ρευστότητας, τονίζοντας ιδιαίτερα την πολιτική ανανέωσης του στόλου.

Η εταιρεία έχει πουλήσει από τις αρχές του χρόνου επτά φορτηγά πλοία, έχει αγοράσει τέσσερα second hand πιο σύγχρονης τεχνολογίας ενώ έβαλε συνολικά εννέα παραγγελίες για ναυπηγήσεις φορτηγών πλοίων.

Στο πλαίσιο αυτής της αναπτυξιακής πορείας η εταιρεία έχει κάνει ήδη σημαντικές προ-πληρωμές δανείων της τάξεως των 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2021, συνεχίζοντας τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης, ενισχύοντας τον ισολογισμό της.

Διαβάστε ακόμη:

ΒΙΟΚΕΡ: Πώς «έσβησε» μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής κεριών στη χώρα

ΤΕΜΕΣ: Πώς προχωρούν οι επενδύσεις σε Costa Navarino και Hilton 

Οι μνηστήρες του Marina Tower, ο σύμβουλος του Αερολιμένα, το ομόλογο της Noval και το… χαρτάκι ΦΒΜΕΖΖ

Exit mobile version