search icon

Ναυτιλία

Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Πρόγραμμα για περιβαλλοντική αναβάθμιση 20 πλοίων της Safe Bulkers έως τα τέλη του 2023

Επιπλέον, διαθέτει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα 12 νεότευκτων πλοίων σχεδιασμένων να πληρούν τους κανονισμούς του ΙΜΟ που σχετίζονται με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου εκ των οποίων τρία έχουν έχουν ήδη παραδοθεί

Το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αναβάθμισης των πλοίων της συνεχίζει απρόσκοπτα η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Safe Bulkers συμφερόντων του Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου. Η πλήρης καταγραφή έγινε με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου 2023 τα οποία είναι επηρεασμένα από την μέτρια ναυλαγορά. Σημείωσε κέρδη 19,3 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι 36,4 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η εταιρεία συνεχίζει το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αναβάθμισης του υφιστάμενου στόλου της σε σχέση με τις διεθνείς κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού ΟργανισμούΙΜΟ») για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου («GHG»).

Από τις 5 Μαΐου 2023, 10 πλοία συνολικά έχουν αναβαθμιστεί, ενώ στόχος είναι να αναβαθμιστούν άλλα 10 πλοία μέχρι το τέλος του 2023. Οι εφαρμογές βαφής χαμηλής τριβής που αποτελούν μέρος των περιβαλλοντικών αναβαθμίσεων καταγράφονται ως λειτουργικά έξοδα, ενώ οι συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας κεφαλαιοποιούνται και καταγράφονται ως κεφαλαιουχικές δαπάνες.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023, η εταιρεία προέβη σε περιβαλλοντικές αναβαθμίσεις για δύο πλοία της κατηγορίας Capesize, μεταξύ των οποίων εγκατάσταση Scrubbers και πιο συγκεκριμένα τα MVs Maria και Michalis H.

Επίσης, η εταιρεία έχει αναβαθμίσει περαιτέρω τρία πλοία, πιο συγκεκριμένα τα MVs Koulitsa 2, Maritsa και Kanaris. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2023, έχει προγραμματίσει δύο ακόμη εγκαταστάσεις scrubbers σε πλοία κατηγορίας Capesize και συνολικά εννέα με εκτιμώμενο συνολικό αριθμό 270 ημερών ακινησίας.

Η Safe Bulkers συνεχίζει να χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα σε ορισμένα ταξίδια με στόχο ένα χαμηλότερο συντελεστή άνθρακα και χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις μέσω της κατανάλωσης λιγότερων ορυκτών καυσίμων.

Επιπλέον, διαθέτει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων 12 πλοίων σχεδιασμένων να πληρούν τους κανονισμούς του ΙΜΟ. που σχετίζονται με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και NOx (το «IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III»), εκ των οποίων τρία έχουν ήδη παραδοθεί, ανανεώνοντας και επεκτείνοντας τον στόλο της με πλοία των πιο αποδοτικών υφιστάμενων σχεδίων.

Το συνολικές δαπάνες του προγράμματος νεότευκτων πλοίων ανέρχονται σε περίπου 409,6 εκατομμύρια δολάρια.

Αποτελέσματα

Το α’ τρίμηνο του 2023 η Safe Bulkers κατέγραψε έσοδα 66,8 εκατομμυρίων έναντι 77,7 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022. Ο πρόεδρος της εταιρείας δρ Λουκάς Μπαρμπαρής σχολίασε: «Στη διάρκεια του α’ τριμήνου είχαμε μία σχετικά αδύναμη ναυλαγορά σε σύγκριση με το 2022. Έχοντας άνετη ρευστότητα και μόχλευση, τερματίσαμε το πρόγραμμα προσφοράς μετοχών, το οποίο δεν ήταν σε χρήση από τον Σεπτέμβριο του 2021. Συνεχίσαμε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με στόχο την επαναγορά συνολικά, έως 10 εκατομμυρίων μετοχών. Ανακοινώσαμε μέρισμα 0,05 του δολαρίου ανά μετοχή».

Ο στόλος της Safe Bulkers αποτελείται από 44 πλοία εκ των οποίων 12 panamax, επτά kamsarmax, 17 post-panamax οκτώ capesize.

Διαβάστε ακόμη

Mubadala: Αυτή είναι η νέα επένδυση του κολοσσού από το Αμπού Ντάμπι στην Ελλάδα

Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε το Vice στις ΗΠΑ – Τα επόμενα βήματα

ΕΟΝ SE: Η ενεργειακή κρίση μπορεί να μην έχει τελειώσει ακόμα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version