Mε το προεδρείο της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως συναντήθηκε σήμερα o υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.
Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκαν τα εξής θέματα:
- Η πορεία των αναπτυξιακών επενδύσεων των λιμένων Πειραιώς και Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα η αναβάθμιση της κρουαζιέρας, η ολοκλήρωση της Προβλήτας 4 του ΟΛΠ (που λόγω των συνθηκών στη μετά Covid εποχή είναι αναγκαία για την απρόσκοπτη προσέλκυση φορτίων), καθώς και η επιτάχυνση των αδειοδοτήσεων της Προβλήτας 6 του ΟΛΘ
- Η αναγκαιότητα μίας λιμενικής τιμολογιακής πολιτικής μακράς πνοής, αλλά και μιας διεξοδικής διαβούλευσης με τους χρήστες των λιμένων τυχόν αυξήσεων από τους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών
- Η δυσλειτουργία πλοηγήσεων πλοίων στον Πειραιά, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες
- Το διαχρονικό αίτημα της ΔΝΕ περί της αναμόρφωσης του νομοθετικού πλαισίου περί ευθύνης ναυτιλιακών πρακτόρων, που σε περιπτώσεις λαθρεμπορίας με φορτία των οποίων απλώς διεκπεραιώνουν την παράδοση, αδίκως ταλαιπωρούνται με σημαντικές μακροχρόνιες συνέπειες.
Στη συνάντηση διάρκειας μιάμισης ώρας, εκτός από τον υπουργό από πλευράς ΥΝΑΝΠ συμμετείχαν επίσης ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλης Κουτουλάκης και ο Ναύαρχος Λ.Σ. (ε.α.) Αντώνης Βιδάλης, Διευθυντής Γραφείου Υπουργού.
Τη Διεθνή Ναυτική Ένωση εκπροσώπησαν ο πρόεδρος ΔΣ Αντώνης Βενιέρης, ο γενικός γραμματέας ΔΣ Σταμάτης Κόβερης, ο ταμίας ΔΣ Κώστας Κρητικός και ο διευθυντής ΔΝΕ, Ανακρέων Ματαράγκας.
Οι Γιάννης Πλακιωτάκης και Αντώνης Βενιέρης συμφώνησαν πως το υπουργείο Ναυτιλίας και η Διεθνής Ναυτική Ένωση θα διατηρούν εφεξής έναν σταθερό δίαυλο επικοινωνίας, μέσω τακτικών συναντήσεων και τηλεδιασκέψεων, στοχεύοντας στην εκ παραλλήλου ανάδειξη θεμάτων και κατάθεση προτάσεων περί της ναυτιλιακής εκπροσώπησης και λιμενικής πρακτόρευσης στην Ελλάδα των διεθνών ναυτιλιακών εταιρειών που εκπροσωπούνται από τις Εταιρείες – Μέλη της ΔΝΕ, καθώς και οποιωνδήποτε ζητημάτων που αφορούν στην ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων ως εμπορικών, διαμετακομιστικών και τουριστικών προορισμών.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος στην «ομηρία» 400.000 φορολογούμενων με «χρέος» έως 0,99 ευρώ στην εφορία
Ναυλαγορά ξηρού φορτίου: Πολύ καλή για να είναι… αληθινή
Ακίνητα: Αλλάζουν οι αντικειμενικές από 1ης Ιανουαρίου – Πού θα εκτιναχθούν οι τιμές