Ενισχύει συνεχώς τη θέση της στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά του NASDAQ, Euroseas Ltd. συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα.
Πιο συγκεκριμένα παρήγγειλε στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co τη ναυπήγηση δύο επιπλέον πολύ αποδοτικών σε κατανάλωση καυσίμου -eco design feeder containerships μεταφορικής ικανότηατς 2.800 κουτιών το καθένα.
Είναι προγραμματισμένα να να παραληφθούν στη διάρκεια του δ’ τριμήνου του 2024. Το συνολικό κόστος ναυπήγησης θα ανέλθει στα 86 εκατομμύρια δολάρια και θα καλυφθεί με τραπεζικό δανεισμό και ίδια κεφάλαια.
Είναι αδελφά πλοία με τα τέσσερα ππου παρήγγειλε η Euroseas Ltd. Τον Ιούνιο του 2021 και τον Ιανουάριο του 2022. Η Euroseas Ltd.έχει επίσης βάλει παραγγελίες για τη ναυπήγηση τριών εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.800 κουτιών το καθένα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αναβαθμίσει τις μηχανές των έξι υπαρχόντων πλοίων του στόλου της μεταφορικής ικανότητας 2.800 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα από Tier II σε Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου., έτοιμα να καταναλώσουν ως καύσιμο και LNG. Το κόστος υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα 11 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Αριστείδης Πίττας πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο επιπλέον πλοίων σύγχρονης οικολογικής σχεδίασης 2.800 teu σε μία από τις κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες στον κόσμο. Οι τρέχουσες συμβάσεις μαζί με τις παραγγελίες που δώσαμε προηγουμένως φέρνουν το ναυπηγικό μας πρόγραμμα σε εννέα πλοία και ενισχύουν την παρουσία μας στον τομέα των μεγάλων τροφοδοτικών εμπορευματοκιβωτίων. Υπογραμμίζει περαιτέρω τη δέσμευσή μας για έναν φιλικό προς το περιβάλλον στόλο. Με την ορατότητα των κερδών μας για το 2025, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε σύγχρονα νέα πλοία αξιοποιεί σωστά τις ταμειακές ροές που δημιουργούν τα υπάρχοντα πλοία μας και τοποθετεί την Euroseas σε θέση ώστε να επωφεληθεί από τις επερχόμενες εξελίξεις της αγοράς, ιδίως όσον αφορά τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς προς όφελος της τους μετόχους μας».
Διαβάστε ακόμα:
Ένταξη Σουηδίας και Φινλανδίας στο ΝΑΤΟ: Τι θα ζητήσει ο Ερντογάν για να δώσει το πράσινο φως