Αυξάνουν απόσταση που αφορά αγορές μεταχειρισμένων πλοίων-second hand μεταξύ των κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιρειών και των ελληνικών.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, η Κίνα μέσα στους τελευταίους 12 μήνες και έως την 10η Μαρτίου έχει αγοράσει συνολικά 283 πλοία. Στους βασικούς τύπους πλοίων απέκτησαν 176 φορτηγά, 65 δεξαμενόπλοια, 26 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 10 υγραεριοφόρα.

Οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες αγόρασαν συνολικά 156 πλοία. Στους βασικούς τύπους απέκτησαν 87 φορτηγά πλοία, 45 δεξαμενόπλοια, οκτώ μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και έξι υγραεριοφόρα.

Ακολουθούν η Τουρκία με 55 αγορές, η Ελβετία με 43η και η Νορβηγία. Μέσα σε αυτό το 12μηνο άλλαξαν χέρια 1.505 πλοία. Εκ των οποίων στους βασικούς τύπους έχουμε 672 φορτηγά, 405 δεξαμενόπλοια, 207 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 91 υγραεριοφόρα.

Ναυπηγήσεις

Η Κίνα μέσα σε αυτό το 12μήνο διατηρεί τα πρωτεία στο σύνολο των παραγγελιών για ναυπηγήσεις έχοντας βάλει 279. Οι Σιγκαπουριανοί ανέβηκαν στη δεύτερη θέση με 167 και οι Έλληνες στην τρίτη με 142 παραγγελίες. Ακολουθούν οι Ολλανδοί με 91 όσα και οι Ιάπωνες.

Τους τελευταίους 12 μήνες δόθηκαν συνολικά 2.559 παραγγελίες για τη ναυπήγηση 557 δεξαμενόπλοιων, 409 φορτηγών, 355 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 177 gas carriers.

Διαβάστε ακόμη

Αμυντικές δαπάνες και έλλειμμα: Οι επιπτώσεις από τη νέα ρήτρα διαφυγής στην ελληνική οικονομία

Ρεύμα: Σήμα γενναίας αποκλιμάκωσης των τιμών Απριλίου στέλνει η τιμή χονδρεμπορικής

Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με κυρίαρχο το… στοίχημα του Ιπποδρόμου (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα