Πενταπλασιάστηκαν τα έσοδα της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά Star Bulk με επικεφαλής τον Πέτρο Παππά αφού πέτυχε τα υψηλότερα ναύλα από το α’ τρίμηνο του 2009.
Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος όρος των ναύλων αυξήθηκε κατά 77% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 φθάνοντας τα 27.405 δολάρια ανά πλοίο.
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται συνολικά από 128 φορτηγά πλοία εκ των οποίων 41 είναι Capesizes και Newcastlemaxes τα οποία πέτυχαν ημερήσιο ναύλο 26.236 δολαρίων.
To ΕΒIDA ανήλθε στα 220,6 εκατομμύρια έναντι 84,4 το α΄τρίμηνο του 2021.
Τα έσοδα ταξιδιών ανήλθαν στα 360,8 εκατ. έναντι 200,4 το α’ τρίμηνο του 2021.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 170,3 εκατομμύρια το α’ τρίμηνο έναντι 35,5% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Ο Πέτρος Παππάς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε: «Η Star Bulk ανέφερε ισχυρά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022, με καθαρό εισόδημα 170,4 εκατομμύρια δολάρια, EBITDA 220,7 εκατομμυρίων δολαρίων και έσοδα από ναύλους 304,9 εκατομμύρια δολάρια. Ο ημερήσιος ναύλος για το τρίμηνο ήταν 27.405 $ / ημέρα ανά πλοίο, αύξηση 77% σε ετήσια βάση.
Αυτό το αποτέλεσμα σηματοδοτεί την ισχυρότερη ημερήσια απόδοσή μας TCE για το πρώτο τρίμηνο του έτους, όταν τα επιτόκια είναι παραδοσιακά χαμηλότερα, από το 2009. Κοιτάζοντας το επόμενο τρίμηνο, έχουμε καλύψει με ναυλοσύμφωνα το 74,3% των διαθέσιμων ημερών μας για το 2ο τρίμηνο με TCE-ημερήσιο ναύλο 29.759 $ / ημέρα ανά πλοίο.
Συνεχίζουμε να επιστρέφουμε κέρδη στους μετόχους μας, με το Διοικητικό Συμβούλιο να εγκρίνει μέρισμα 1,65 $ ανά μετοχή σύμφωνα με την υπάρχουσα μερισματική πολιτική της Εταιρείας. Τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα, έχουμε διένειμε μέρισμα 5,60 $ ανά μετοχή στους μετόχους μας».
Για την αγορά είπε: «Οι προοπτικές της αγοράς ξηρού χύδην όγκου είναι ευνοϊκές, παρά τις δύσκολες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες. Κύριος μοχλός παραμένει η περιορισμένη αύξηση της προσφοράς με το ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών πλοίων και τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που μειώνουν περαιτέρω τόσο τις παραγγελίες όσο και τις ταχύτητες. Η ζήτηση εξακολουθεί να είναι ισχυρή με οι ισχυρές ροές εμπορευμάτων σε μεγαλύτερες αποστάσεις λόγω των επενδύσεων σε υποδομές και του εμπορίου εξαρθρώσεις.»
Διαβάστε ακόμα:
Δυνατά ξεκίνησε ο τουρισμός με αυξημένες αφίξεις και ζήτηση (πίνακας + pics)
Citigroup: «Buy the Dip» στις μετοχές
Πάνω από 10.000 μέλη στην ελληνική Wind Media – Το χρονικό της απάτης