Ναυτιλιακές εταιρείες που είναι υπό βρετανική δικαιοδοσία έχουν χρησιμοποιήσει μια σειρά από πρακτικές που περιγράφονται από τις ρυθμιστικές αρχές ως παραπλανητικές ή αποφυγής κυρώσεων για να κρατήσουν τους στόλους τους αφού τους επιβλήθηκαν κυρώσεις για παραβίαση του δυτικού ανώτατου ορίου τιμών για τις ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου.
Οι πέντε διαχειριστές πλοίων, που εντοπίστηκαν από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου δεν έχουν πλέον κανένα δεξαμενόπλοιο που να είναι καταχωρημένο ως υπό τον έλεγχό τους και ουσιαστικά έχουν διαλυθεί.
Περισσότερα από 100 δεξαμενόπλοια που περιγράφονται από τη βρετανική κυβέρνηση ως μέρος του ‘‘στόλου του Πούτιν” λειτουργούν πλέον μέσω νέων οντοτήτων, εκτός του δυτικού ελέγχου.
Οι τακτικές που αναπτύχθηκαν από τις εταιρείες περιλάμβαναν αλλαγές ιδιοκτήτη, εμπορικό, τεχνικό ή διαχειριστή πλοίου, καθώς και επανασημασιοδότηση και μετονομασία – ή ένας συνδυασμός όλων των παραπάνω.
Οι καταστρατηγήσεις υπογραμμίζουν αυτό που πολλοί περιγράφουν ως ένα γιγαντιαίο “τρελό παιχνίδι” σε εξέλιξη ώστε να παρακαμφτεί η συμμόρφωση με τις κυρώσεις και την επιβολή για το ανώτατο όριο τιμών πετρελαίου της G7 στη Ρωσία.
Οι κυρώσεις ανακοινώθηκαν παράλληλα με εκείνες που αφορούν εταιρείες που συνδέονται με δεξαμενόπλοια που ανήκουν στη ρωσική ελεγχόμενη από την κυβέρνηση Sovcomflot, καθώς και τις πετρελαϊκές εμπορίας πετρελαίου που ασχολούνται με την πώληση ρωσικού πετρελαίου.
Διαβάστε ακόμη
Ποιοι θα πάρουν αμοιβή έως 3.000 ευρώ για «μαϊμού» αποδείξεις
Γιώργος Νίκας: Ξανά στο στόχαστρο για μεζονέτα στην Τήνο (pics)
Εφοριακοί με scanner στο δρόμο θα «παγιδεύουν» παράνομους οδηγούς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ