Η Performance Shipping, συμφερόντων της Αλίκης Συμεών Παληού, μια παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στην ιδιοκτησία δεξαμενόπλοιων υπέγραψε δύο ναυπηγικές συμβάσεις με την China Shipbuilding Trading και Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding για τη ναυπήγηση δύο δεξαμενόπλοιων Aframax 114.000 DWT LNG-ready LR2 για προϊόντα/ αργό πετρέλαιο.
Αναμένεται να παραδοθούν τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο του 2026, με τιμή αγοράς 64.845.000 δολάρια ανά πλοίο, χωρίς την προμήθεια τρίτων. Το 15% της τιμής αγοράς καταβάλλεται με την παραλαβή εγγύησης επιστροφής χρημάτων- το 10% της τιμής αγοράς καταβάλλεται σε καθένα από τα ορόσημα κοπής χάλυβα, τοποθέτησης καρίνας και καθέλκυσης των πλοίων και το υπόλοιπο 55% της τιμής αγοράς καταβάλλεται κατά την παράδοση των πλοίων.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικές κύριες μηχανές με επιλεκτικούς καταλυτικούς αντιδραστήρες υψηλής πίεσης (HPSCR) για συμμόρφωση με την κατηγορία Tier III (εκπομπές NOx), συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS – κοινώς αναφερόμενα ως scrubbers) για συμμόρφωση με την κατηγορία Tier II (εκπομπές NOx) και συστήματα επεξεργασίας υδάτινου έρματος (BWTS).
Σχολιάζοντας τις συμβάσεις, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Αυτές οι ναυπηγικές συμβάσεις συμπληρώνουν την προηγούμενη σύμβαση που συνάψαμε με την SWS τον Μάρτιο του 2023 για ένα πλοίο μεταφοράς προϊόντων / αργού πετρελαίου Tier III, το οποίο προγραμματίζεται να παραδοθεί γύρω στον Οκτώβριο του 2025. Η ναυπήγηση αυτών των πετρελαιοφόρων LR2 που είναι ready και για LNG, εξοπλισμένα με τις πιο πρόσφατες μηχανές υψηλών προδιαγραφών και πληρούν τις αυστηρές απαιτήσεις για τις εκπομπές ρύπων, μαζί με scrubbers και συστήματα επεξεργασίας υδάτινου έρματος, θα πραγματοποιηθεί στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο κρατικό ναυπηγείο της Κίνας» και προσέθεσε:
«Μετά την πώληση των παλαιότερων δεξαμενόπλοιων Aframax, κατασκευής 2007, του M/T P. Fos τον Οκτώβριο του 2022 και του M/T P. Kikuma τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να παραλάβει τρία πανομοιότυπα «αδελφά» πλοία στα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2026. Αυτές οι πωλήσεις και οι εξαγορές αποτελούν τη βασική στρατηγική μας για την επέκταση και την ανανέωση του στόλου μας. Πιστεύουμε ότι η αύξηση του στόλου των δεξαμενόπλοιων θα φθάσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα τα επόμενα χρόνια και η διατήρηση ενός σύγχρονου στόλου μεταξύ ενός γηράσκοντος παγκόσμιου στόλου κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής ζήτησης στο θαλάσσιο εμπόριο θα έχει ως αποτέλεσμα βιώσιμα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες περιουσιακών στοιχείων».
Διαβάστε ακόμη
«Διπλή» δικαίωση των προσπαθειών της χώρας από EE και Economist
Σήμερα 21/12 η πρώτη δόση του επιδόματος θέρμανσης
ΕΦΚΑ: Έως τις 31 Ιανουαρίου η επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας για τους μη μισθωτούς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ