Συμβόλαια ναυπήγησης πλοίων  αξίας 13 δισ. δολαρίων  υπογράφηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες με το ενδιαφέρον να στρέφεται  στους τομείς των containerships και του ξηρού φορτίου, με 36  και 58 πλοία παραγγελίες   αντίστοιχα.  Παράλληλα, υπήρξαν συμφωνίες για κατασκευή  ενός κρουαζιερόπλοιου, δύο πλοίων πολλαπλών χρήσεων, δύο  ανοικτής θαλάσσης, 10  μεταφοράς φυσικού αερίου  και 14 δεξαμενόπλοια.

Στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η κινεζική Cosco επιβεβαίωσε παραγγελία για 12 πλοία neo-panamax, διπλού καυσίμου μεθανόλης με τιμή 179,5 εκατ. δολάρια το καθένα. Η  Mediterranean Shipping Co έχει  συμβόλαια  με τρεις κοινωνικές γιάρδες, για τη ναυπήγηση 30 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυνατότητα χρήσης ως καυσίμου   LNG.

Στον τομέα του ξηρού φορτίου, η Cosco Shipping Development επιβεβαίωσε ότι είχε υπογράψει μια σύμβαση συμφωνία κατασκευής και χρηματοδοτικής μίσθωσης για 42 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, τα οποία θα κατασκευαστούν όλα από την αδελφή εταιρεία Cosco Shipping Heavy Industry και Chengxi Shipyard. Άλλες σημαντικές παραγγελίες χύδην φορτηγών πλοίων που καταχωρήθηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες περιλαμβάνουν δύο μονάδες newcastlemax που ανατέθηκαν από την κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Chinese Maritime Transport της Ταϊβάν.

Τα πλοία χωρητικότητας 205.000 dwt πρόκειται να παραδοθούν το 2027.

Στον τομέα των κρουαζιερόπλοιων, η Royal Caribbean ανακοίνωσε ότι συνήψε συμφωνία με το  φινλανδικό ναυπηγείο Meyer Turku για την κατασκευή ενός τέταρτου «Icon-class»  πλοίου.

Η Royal Caribbean έχει κανονίσει επιλογές-options για άλλα  δύο πλοία.

Διαβάστε ακόμη

«Καίνε» και πάλι οι τιμές στο ρεύμα – Φλερτάρει με τα €1000 η χονδρική τιμή τις βραδινές ώρες

ΣΕΚΑΠ: Πώς οι Ιάπωνες της JTI την έχουν εξελίξει σε κερδοφόρα εξωστρεφή εταιρεία 

AEGEAN: Προσβλέπει σε τριπλό όφελος από τη στρατηγική συμφωνία με τη VOLOTEA

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ