search icon

Ναυτιλία

Όμιλος Γκριμάλντι: Πρόσθεσε την Πάτρα στο νέο δρομολόγιο από Τεργέστη για Κωνσταντινούπολη

Σύμφωνα με πληρoφορίες  του newmoney  στα σχέδια του ομίλου είναι να δρομολόγηση και τρίτο τον προσεχή  Δεκεμβρίου και εξετάζεται η δρομολόγηση ενός τέταρτου υπό προϋποθέσεις αργότερα

Το λιμάνι της Πάτρας ενέταξε στην νέα εμπορική γραμμή που λειτουργεί  ο όμιλος Γκριμάλντι από την Τεργέστη προς την Κωνσταντινούπολη και πιο συγκεκριμένα το Ambarli. Αρχικώς δεν είχαν ανακοινωθεί προσεγγίσεις στο λιμάνι της Αχαΐας όμως άλλαξαν τα σχέδια του ναπολιτάνικου ομίλου και η Πάτρα αποτελεί πλέον κρίκο της σημαντικής  εμπορικής διαδρομής μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας.

Σε πρώτη φάση ο όμιλος δρομολόγησε τα Eco Mediterranea και Eco Malta τα οποία διαθέτουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά που έχουν φέρει επανάσταση στη ναυτιλία μικρών αποστάσεων. Είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον πλοία ro-ro στον κόσμο. Σύμφωνα με πληρoφορίες  του newmoney  στα σχέδια του ομίλου είναι να δρομολόγηση και τρίτο τον προσεχή  Δεκεμβρίου και εξετάζεται η δρομολόγηση ενός τέταρτου υπό προϋποθέσεις αργότερα.

Με το δρομολόγιο αυτό ο όμιλος Γκριμάλντι  ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών υψηλής ποιότητας μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας από τους πελάτες του, ιδίως μερικούς από τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων και βιομηχανικών οχημάτων παγκοσμίως, όπως οι BMW, Land Rover, Mercedes-Benz, DAF, Scania, Stellantis, Kia και Hyundai.

Η Τεργέστη χρησιμεύει ως φυσική πύλη όχι μόνο για τη βορειοανατολική Ιταλία, αλλά και για όλη την Κεντρική Ευρώπη, ενώ το Ambarli παρέχει προνομιακό σημείο πρόσβασης στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης και σε ολόκληρη την οικονομική περιοχή της Τουρκίας.

Οι τουρκικές εταιρείες μπορούν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην Ισπανία, την Ελλάδα, τη Μάλτα, την Τυνησία, το Μαρόκο και τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης στη Βαλτική Θάλασσα.

Αυτά τα υβριδικά πλοία, που ανήκουν στην καινοτόμο κλάση «GG5G», μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά στο μισό τις εκπομπές CO2 ανά μονάδα μεταφερόμενου φορτίου σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά πλοίων ro-ro.

Επιπλέον, οι εκπομπές μηδενίζονται κατά τη διάρκεια των λιμενικών εργασιών. Όταν βρίσκονται στον προβλήτα, τα Eco Mediterranea και Eco Malta χρησιμοποιούν την ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη σε μεγαμπαταρίες λιθίου, οι οποίες επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια του πλου χάρη στις γεννήτριες άξονα και τα 350 m2 ηλιακών συλλεκτών που είναι εγκατεστημένα στο πλοίο, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο «Zero Emission in Port®».

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Πώς θα γυρίσει ο μετρητής στη φθηνότερη ενέργεια χωρίς να… ξενυχτάμε

Επιδόματα: Κέρδος έως 300 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα κρατικά ταμεία με προπληρωμένη κάρτα

Ideal Holdings – Όμιλος Quest: Τα νέα assets που αναζητούν οι δυο εταιρείες συμμετοχών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version