search icon

Ναυτιλία

Όμιλος Γκριμάλντι: Παρέλαβε το νεότευκτο υβριδικό ro-ro «Eco Adriatika»

Η χωρητικότητα των επτά καταστρωμάτων του εκ των οποίων δύο είναι κινητά, είναι διπλάσια από την προηγούμενη κλάση ro-ro μικρών αποστάσεων (short sea) του Ομίλου - Mπορεί να μεταφέρει 500 ρυμουλκούμενα και 180 αυτοκίνητα

Ένα βήμα από την ολοκλήρωση του τεράστιου ναυπηγικού προγράμματος για την κατασκευή 12 πλοίων της Grimaldi Green 5th Generation (GG5G) βρίσκεται ο ναπολιτάνικος Όμιλος. Πρόκειται για τις μεγαλύτερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον μονάδες ro-ro/oχηματαγωγών στον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος παρέλαβε το “Eco Adriatika” που ναυπηγήθηκε στην κινεζική γιάρδα Jinling, με μήκος 238 μέτρα, πλάτος 34, ολική χωρητικότητα 67.311 τόνους και υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων.Τα πλοία αυτά όταν βρίσκονται στο λιμάνι έχουν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Όπως αναφέρει ο Όμιλος η αύξηση χωρητικότητας δεν επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου. Ο λόγος είναι η υιοθέτηση πολυάριθμων καινοτόμων τεχνολογιών που βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου και τις επιδόσεις του πλοίου.

Το “Eco Adriatika” καταναλώνει την ίδια ποσότητα καυσίμων με τα πλοία της προηγούμενης γενιάς και επομένως είναι σε θέση να μειώσει κατά 50% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μεταφερόμενη μονάδα.

Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος Εμάνουελ Γκριμάλντι “ δεν αρκεί να μιλάμε για οικολογική μετάβαση. Ο όμιλος μας το εφαρμόζει κάνοντας τον στόλο του όλο και πιο σύγχρονο , αποδοτικό και βιώσιμο”.

Διαβάστε ακόμη:

Στη… σέντρα η ΠΑΕ Ξάνθη – Αντιμέτωπη με πλειστηριασμούς και νέες περιπέτειες (pics)

Το αντίο στον Σταύρο, οι «γαμπροί» της ΔΕΗ, οι Γούρνες που έπεσαν… στη γούρνα και η τζάμπα καίει (στην Περιφέρεια) η λάμπα! 

Aqua Carpatica – Pepsico: Το παρασκήνιο του deal και τα σχέδια του Γιάννη Βάλβη (pics)

Exit mobile version