Το πέμπτο από τα έξι  καινοτόμα πλοία μεταφοράς οχημάτων κλάσης «G5» εντάχθηκε στο στόλο του Ομίλου Γκριμάλντι  προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα και βιωσιμότητα για τις συνδέσεις μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής.

Κατασκευάστηκε  στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Με την ονομασία Great Casablanca, το πλοίο  προορίζεται να βελτιώσει περαιτέρω την ποιότητα των υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών που παρέχει η ναπολιτάνικη εταιρεία μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής, όπως και τα άλλα αδελφά πλοία της σειράς του.

Με μήκος 250 μέτρων, πλάτος 38 μέτρων και νεκρό βάρος 45.684 τόνων, ο σχεδιασμός του Great Casablanca είναι αποτέλεσμα προσεκτικής μελέτης των αναγκών του Ομίλου και των πελατών του: χάρη σε μια καινοτόμο και πλήρως προσαρμοσμένη εσωτερική διαμόρφωση, τα πλοία αυτά είναι σε θέση να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU (ισοδύναμες μονάδες αυτοκινήτων) και 2.000 TEU (ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών). Σε σύγκριση με την προηγούμενη κλάση G4, έχουν την ίδια χωρητικότητα για κυλιόμενο φορτίο, ενώ η χωρητικότητά τους σε εμπορευματοκιβώτια είναι διπλάσια.

Εκτός από τη χωρητικότητα φόρτωσης, το Great Casablanca ξεχωρίζει για τις πολυάριθμες τεχνολογικές λύσεις αιχμής του, οι οποίες αποσκοπούν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 ανά μεταφερόμενο τόνο, έως και 43% λιγότερες σε σύγκριση με άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων con-ro της Grimaldi.

«Είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε το Great Casablanca, ένα νέο τεχνολογικό διαμάντι που συμβάλλει στο να γίνει ο στόλος μας νεότερος και αποδοτικότερος», σχολίασε ο πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A., Gian Luca Grimaldi. «Χάρη στις επενδύσεις μας, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τακτικές υπηρεσίες με υψηλή μεταφορική ικανότητα, εξασφαλίζοντας παράλληλα τον μέγιστο σεβασμό στο περιβάλλον».

Από τον ερχόμενο Οκτώβριο, το Great Casablanca θα λειτουργεί τακτικά στη διαδρομή του Grimaldi Group που συνδέει σημαντικά λιμάνια στη Βόρεια Ευρώπη και στη Δυτική Αφρική.

Διαβάστε ακόμη

Υπόθεση Ντούροφ: Οι επιπτώσεις για Telegram και Toncoin (πίνακες)

Κοινωνία της Πληροφορίας: Τα νέα ψηφιακά έργα ύψους 220 εκατ. ευρώ

«Μαξιλάρι» 40 δισ. στα κρατικά ταμεία – Προς πρόωρη αποπληρωμή χρεών 8 δισ. ευρώ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ