Μία παραλαβή ορόσημο για τον Όμιλο Αγγελικούση και την Maran Tankers είναι η ένταξη σ τον στόλο τoυ VLCC δεξαμενόπλοιου Maran Antiope το οποίο ναυπηγήθηκε στα κορεατικά ναυπηγεία DSME -Daewoo. Για την παραλαβή του πλοίου είχε γράψει την ίδια ημέρα, 13 Αυγούστου 2021, το newmoney.gr.
Όμως αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι με την παραλαβή αυτή ολοκληρώνεται ένα τεράστιο ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου που περιελάμβανε την κατασκευή συνολικά 19 υπερ δεξαμενόπλοια με χωρητικότητα άνω των 300.000 τόνων dw. Πρόκειται για οικολογικά πλοία-eco η παράδοση των οποίων άρχισε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2021.
Η εταιρεία έχει και άλλο ναυπηγικό πρόγραμμα που αφορά τη ναυπήγηση τεσσάρων VLCC δεξαμενόπλοιων τα οποία θα καίνε διπλό καύσιμο-πετρέλαιο ή LΝG- ώστε να συμβαδίζουν με τη νέα εποχή της πράσινης ναυτιλίας. Η αρχή παράδοσης θα γίνει από το 2023 στην Maran Tankers.
Η εταιρεία έχει στόλο από 52 crude oil tankers εκ των οποίων τέσσερα πλέον είναι υπό ναυπήγηση. Ο Όμιλος με τρεις εταιρείες έχει στόλο ο οποίος αποτελείται συνολικά από 151 πλοία, εκ των οποίων 19 υπό ναυπήγηση, συνολικής χωρητικότητας 24,4 εκατομμυρίων τόνων dw.
Kαταγράφει ετησίως 97 εκατομμύρια τονομίλια μεταφοράς εμπορευμάτων. Ο όμιλος απασχολεί 7.480 ναυτικούς και υπαλλήλους. Από αυτούς 93% είναι ναυτικοί και 7% υπάλληλοι γραφείου.
Η Maran Dry έχει 50 φορτηγά με μέσο όρο ηλικίας τα 9 έτη.
Η Maran Gas έχει 50 LNG πλοία, εκ των οποίων μία πλωτή δεξαμενή αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου- FSRU 173.400 κυβικών μέτρων. Επίσης, έχει option για την κατασκευή δύο ακόμη τέτοιου είδους πλοίων
Διαβάστε ακόμη:
Ανασχηματισμός «ανοιχτών μετώπων» – Αυτή είναι η νέα σύνθεση της κυβέρνησης
Ευρωζώνη: Σε υψηλό δεκαετίας το πληθωρισμός τον Αύγουστο – Το «τεστ» για την ΕΚΤ
ΔΕΠΑ Υποδομών: Μπαίνει ψηλά ο πήχης του τιμήματος για τους δύο μονομάχους των δικτύων φυσικού αερίου