Τα οικονομικά αποτελέσματα του δ΄ τριμήνου 2023 ανακοίνωσε η εισηγμένη στην κεφαλαιαγορά του NYSE Okeanis Eco Tankers Corp συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου.
Αναλυτικά:
– Έσοδα χρονοναύλωσης (“TCΕ) και προσαρμοσμένο EBITDA (ένα μέτρο μη-IFRS*) ύψους 58,4 εκατ. δολαρίων και 44,2 εκατ. δολαρίων, αντίστοιχα.
– Προσαρμοσμένα κέρδη και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για την περίοδο ύψους 20,4 εκατ. δολαρίων ή 0,63 δολαρίων ανά βασική και απομειωμένη μετοχή.
– Ημερήσιος ναύλος σε όλο τον στόλο 45.400 δολάρια ανά εργάσιμη ημέρα
– Χρονοναύλωση για VLCC και Suezmax 45.200 και 45.600 δολάρια ανά εργάσιμη ημέρα, αντίστοιχα.
-Ημερήσια λειτουργικά έξοδα πλοίων $9.105 ανά ημερολογιακή ημέρα, συμπεριλαμβανομένων των αμοιβών διαχείρισης.
-Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε τη διανομή μερίσματος ύψους 0,66 δολαρίων ανά μετοχή.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 μέχρι σήμερα, το 76% των διαθέσιμων spot ημερών για τα υπέρ δεξαμενόπλοια VLCC έχουν κλειστεί με μέσο ημερήσιο όρο 73.900 δολάρια. Επίσης, το 88% των διαθέσιμων spot ημερών για τα Suezmax του στόλου έχουν κλειστεί με μέσο ημερήσιο όρο 58.800 δολάρια ανά ημέρα.
Μέρισμα
Η εταιρεία κατέβαλε τον Νοέμβριο του 2023 ποσό ύψους περίπου 19,3 εκατ. δολαρίων ή 0,60 δολαρίων ανά μετοχή ως μέρισμα που ταξινομήθηκε για λογιστικούς σκοπούς ως επιστροφή καταβεβλημένου κεφαλαίου.
«Στις 26 Ιανουαρίου 2024, προχωρήσαμε σε τροποποιήσεις των υφιστάμενων συμφωνιών πώλησης και επαναμίσθωσης των πλοίων VLCC Nissos Kea και Nissos Nikouria με την CMB Financial Leasing. Οι Τροποποιήσεις των Υφιστάμενων Μισθώσεων, με ισχύ από το πρώτο τρίμηνο του 2024, προβλέπουν μείωση της τιμολόγησης του μεταβλητού ποσού του πληρωτέου βάσει αυτών ναύλου σε 200 μονάδες βάσης πάνω από το ισχύον Term SOFR και για τα δύο πλοία, παράταση των λήξεων έως τον Δεκέμβριο του 2030 για το Nissos Kea και τον Μάρτιο του 2031 για το Nissos Nikouria και κατάργηση των προηγουμένως προβλεπόμενων τελών πρόωρης προπληρωμής σε περίπτωση άσκησης των δικαιωμάτων αγοράς από την Εταιρεία μετά το πρώτο έτος» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Okeanis Eco Tankers Corp:
«Στις 29 Ιανουαρίου 2024, συνάψαμε νέα συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης ύψους περίπου 73,5 εκατ. δολαρίων για το πλοίο VLCC Nissos Anafi (η “Μίσθωση Anafi”) με την CMB Financial Leasing. Η συμφωνία προβλέπει ναύλωση χωρίς πλοίο (bareboat charter) με το ναύλο να καταβάλλεται σε τριμηνιαία βάση, τιμολογείται με 190 μονάδες βάσης πάνω από το ισχύον Term SOFR και λήγει σε επτά έτη. Η μίσθωση Anafi Lease περιλαμβάνει επιλογές αγοράς για την Εταιρεία μετά το πρώτο έτος και καθ’ όλη τη διάρκεια της μίσθωσης και είναι εγγυημένη από την Εταιρεία.
Στις 31 Ιανουαρίου 2024, συνάψαμε μια νέα πιστωτική διευκόλυνση ύψους 34,7 εκατομμυρίων δολαρίων με κύρια εξασφάλιση με μια κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Kexim Asia Limited για τη χρηματοδότηση της δυνατότητας επαναγοράς, τον Φεβρουάριο του 2024, του πλοίου Suezmax Milos από τον τρέχοντα χρηματοδότη του για πώληση και επαναμίσθωση. Η διευκόλυνση αποπληρώνεται ανά τρίμηνο, λήγει σε έξι έτη, τιμολογείται με 175 μονάδες βάσης πάνω από το ισχύον Term SOFR, εξασφαλίζεται από το Milos και είναι εγγυημένη από την εταιρεία».
Διαβάστε ακόμη
Περίοδος… ανοχής μετά τη λήξη προθεσμίας για τη διασύνδεση POS – ταμειακών
5 τρόποι να τονώσουμε την ψυχική μας υγεία
7 top secret κτίρια από το Βατικανό έως τον Αρκτικό Ωκεανό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ