Συνεχίζουν τη διέλευση από την Ερυθρά Θάλασσα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της CMA CGM παρά τη συνεχιζόμενη ένταση στην περιοχή από τα χτυπήματα των Χούθι.
Σε μια ενημέρωση προς τους πελάτες με ημερομηνία 28 Φεβρουαρίου, η CMA CGM δήλωσε ότι “επαναξιολόγησε την κατάσταση στη νότια περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας και οι συνθήκες που διαμορφώνονται μας επιτρέπουν να συνεχίσουμε τη διέλευση κατά περίπτωση”.
Η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο δήλωσε ότι η κατάσταση “αξιολογείται στενά” για κάθε πλοίο πριν από τη διέλευση και ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν να ανακοινωθούν εκ των προτέρων επιλογές δρομολόγησης. Άλλα πλοία της εταιρείας θα συνεχίσουν να ακολουθούν τη μεγαλύτερη διαδρομή μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας αποφεύγοντας την Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν.
Η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία διέκοψε τις διελεύσεις από την Ερυθρά Θάλασσα την 1η Φεβρουαρίου δρομολογώντας όλα τα πλοία της μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, επικαλούμενη ότι η ασφάλεια των ναυτικών της αποτελεί προτεραιότητα της εταιρείας ανά πάσα στιγμή.
Η CMA CGM ήταν μία από τις τελευταίες μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που σταμάτησαν τη διέλευση από την Ερυθρά Θάλασσα και η απόφαση να ανακατευθύνει όλα τα πλοία μέσω του Ακρωτηρίου ακολούθησε την ανεπιτυχή πυραυλική επίθεση των ανταρτών Χούτι στην Υεμένη κατά του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Koi χωρητικότητας 8.600 teu που είχε ναυλώσει η CMA CGM.
Η διέλευση μέσω του Ακρωτηρίου αντί της Ερυθράς Θάλασσας και της διώρυγας του Σουέζ μεταξύ Ασίας – Ευρώπης/Μεσογείου προσθέτει περίπου 10-14 ημέρες σε ένα ταξίδι προς κάθε κατεύθυνση. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι περίπου το 80% των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν στραφεί στη διέλευση μέσω της Νοτίου Αφρικής.
Διαβάστε ακόμα
Ολοκληρώθηκε η συμφωνία Intrakat – ΔΕΗ Ανανεώσιμες για την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ
Εφορία: Μεγαλώνει η λίστα με τα ακίνητα που βγαίνουν στο… σφυρί
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ