Ως νηολόγιο υψηλής ποιότητας αναγνωρίστηκαν τα Marshall Islands επιτυγχάνοντας 19 συνεχή έτη παρουσίας στον κατάλογο QUALSHIP 21 της Ακτοφυλακής των Ηνωμένων Πολιτειών (USCG), όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης INTERTANKO στο Κονέκτικατ, η οποία πραγματοποιήθηκε πριν από την έναρξη του ναυτιλιακού συνεδρίου CMA 2023.
Το Νηολόγιο των MI είναι το μόνο από τα τρία μεγαλύτερα νηολόγια στον κόσμο που επιτυγχάνει σταθερά την παρουσία στο QUALSHIP 21.
Περισσότερα από 1.350 πλοία υπό σημαία RMI ήταν εγγεγραμμένα στο QUALSHIP 21 στις 14 Μαρτίου 2023, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο των πλοίων QUALSHIP 21 παγκοσμίως.
“Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη δέσμευσή μας για υψηλής ποιότητας και ασφαλή λειτουργία των πλοίων. Είναι το επίκεντρο όλων όσων κάνουμε”, δήλωσε ο Bill Gallagher, πρόεδρος της International Registries, Inc. και των θυγατρικών της (IRI), η οποία παρέχει διοικητική και τεχνική υποστήριξη στο μητρώο RMI. “Συνεργαζόμαστε στενά με τους ιδιοκτήτες, τους φορείς εκμετάλλευσης και τις ομάδες μας σε όλο τον κόσμο για να διευκολύνουμε τα υψηλά επίπεδα συμμόρφωσης και συμμετέχουμε ενεργά στην υποστήριξη των προσπαθειών συμμόρφωσης των πελατών μας”, και συνέχισε.
Με τη σημαντική προσοχή του κλάδου στη βιωσιμότητα και την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, η IRI έχει ενισχύσει τους πόρους και τις δυνατότητες σε βασικούς τομείς τεχνικής και εξυπηρέτησης πελατών για να υποστηρίξει τους ιδιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης RMI στη συμμόρφωση με τις επερχόμενες κανονιστικές αλλαγές.
Δύο σημαντικές αλλαγές στο προσωπικό στη Βόρεια Αμερική: η πρόσληψη του Rafael Riva, Αντιπροέδρου, Σχέσεων με τους Πελάτες, και η προαγωγή και μετακίνηση του Tom Bremer σε Αντιπρόεδρο, Ποιότητα Στόλου και Συμμόρφωση, υπογραμμίζουν τη σημασία που δίνει η IRI στην ενίσχυση της συμμόρφωσης και των τεχνικών δυνατοτήτων για το μέλλον.
Ο κ. Riva έρχεται στην IRI μετά από σχεδόν 19 χρόνια εργασίας στην Lloyd’s Register, όπου ειδικεύτηκε στο LNG και το LPG και μετακινήθηκε σε όλο τον κόσμο για να υποστηρίξει τα στρατηγικά συμφέροντα και την επιχειρηματική τους ανάπτυξη. Ο κ. Riva υποστηρίζει τους ιδιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης RMI από το γραφείο του Χιούστον, σε στενή συνεργασία με τις ομάδες της IRI για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο.
“Είναι σαφές ότι η αγορά θα συνεχίσει να διερευνά και να αναπτύσσει εναλλακτικές και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας”, δήλωσε ο Simon Bonnett, Chief Maritime Officer.:
“Οι πελάτες μας πρέπει να γνωρίζουν ότι η σημαία τους διαθέτει τους εσωτερικούς τεχνικούς εμπειρογνώμονες και τις δυνατότητες υποστήριξης πελατών για να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να παρέχουν καθοδήγηση καθώς καθορίζουν την πορεία τους προς το 2050. Επεκτείνουμε την ομάδα μας για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε στη διάθεσή τους έμπειρους και καταρτισμένους πόρους σε όλο τον κόσμο”.
Ο κ. Bremer, ο οποίος προσλήφθηκε αρχικά το 2013, υποστήριζε προηγουμένως τον στόλο ως αντιπρόεδρος ερευνών. Με έδρα το γραφείο της Βαλτιμόρης/Αννάπολης, ο κ. Bremer λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ των ομάδων λειτουργίας του στόλου παγκοσμίως και των πελατών, με έμφαση στην υποστήριξη της συμμόρφωσης των πελατών, ιδίως για τους στόλους που προσεγγίζουν λιμάνια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πριν από την ένταξή του στην IRI, ο κ. Bremer υπηρέτησε στην USCG για σχεδόν 10 χρόνια σε διάφορους ρόλους ελέγχου και έρευνας σε κρατικούς λιμένες.
“Η συμμόρφωση συνεχίζει να γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη και είδαμε την ευκαιρία να παρέχουμε ενισχυμένη υποστήριξη στους πελάτες μας δημιουργώντας μια νέα θέση”, δήλωσε ο Brian Poskaitis, Senior Vice President, Fleet Operations. “Ο Tom χρησιμεύει ως αποκλειστικός σύνδεσμος μεταξύ των φορέων εκμετάλλευσης και του κράτους σημαίας, όχι μόνο για την υποστήριξη μεμονωμένων φορέων εκμετάλλευσης, αλλά και για την προληπτική πρόβλεψη και αντιμετώπιση των μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών, καθώς το περιβάλλον συμμόρφωσης μεταβάλλεται”, και συνέχισε.
“Η συμμόρφωση δεν είναι ένα στατικό επίτευγμα”, σημείωσε ο κ. Gallagher. “Επανεξετάζουμε συνεχώς τις διαδικασίες, τις διεργασίες, τις ομάδες και τις δυνατότητές μας για να βρίσκουμε τρόπους να βελτιώνουμε και να ενισχύουμε τη συμμόρφωση του στόλου μας».
Διαβάστε ακόμη
Ποιο νησί των Δωδεκανήσων «πρωταγωνιστεί» στα ΜΜΕ Γερμανίας, Αυστρίας και Ιταλίας