Στροφή στα product carriers δεξαμενόπλοια κάνει η Brave Maritime, της οικογένειας Νίκου Βαφειά. Έχουν προηγηθεί οι αγορές συνολικά 14 πλοίων μέσα στο 2021, LPG και φορτηγών συνολικής αξίας 360 εκατ. δολαρίων. Ο Νίκος Βαφειάς έχει εξαπολύσει αντεπίθεση διαρκείας από το καλοκαίρι του 2019 κάνοντας εντυπωσιακές αγορές όσον αφορά στον αριθμό πλοίων αλλά και τις συμφέρουσες τιμές.

Οι αγορές product δεξαμενόπλοιων αποφασίστηκαν με το σκεπτικό ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά του συγκεκριμένου κλάδου.

Η Brave έχει προβεί ήδη σε τρεις αγορές. Στις αρχές Σεπτεμβρίου αγόρασε το δεξαμενόπλοιο Shin Kurushima έναντι 17,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Ακολούθησε η αγορά ενός 46.000 μεταφορικής ικανότητας δεξαμενόπλοιο ναυπηγήσεως 2011. Επίσης αγόρασε έναντι 8,2 εκατομμυρίων δολαρίων δεξαμενόπλοιο από το Xihe Group που πουλάει τον στόλο του.

Στα μέσα του περασμένουν Ιουλίου η Brave Maritime, η ιδιωτική εταιρεία του Ομίλου Βαφειά Brave Maritime, έδεωσε μία παραγγελία στα ναυπηγεία Hyundai Mipo για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς υγραερίου, ανεβάζοντας τον αριθμό των συμβολαίων στα πέντε. Πρόκειται για ένα LPG -gas carrier χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων. Το κόστος ναυπήγησης του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 47 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό τίμημα του ναυπηγικού προγράμματος να φθάνει τα 235 εκατομμύρια.

Η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε τις χαμηλές τιμές ναυπήγησης που κατάφερε να πετύχει εγκαίρως μέσω του Letter oi intent. Τα πλοία σήμερα αξίζουν 50 εκατομμύρια το καθένα και θα παραδοθούν το 2023.

Τα δυο από τα πέντε προς ναυπήγηση πλοία θα έχουν μηχανές διπλού καυσίμου.

Η εταιρεία αγόρασε την περιόδο εκείνη έναντι 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων το δεξαμενόπλοιου ναυπηγήσεως 2007 Capricorn Voyager χωρητικότητας 104.600 τόνων dw.

Eπίσης, επένδυσε στην απόκτηση πέντε handysize φορτηγών πλοίων ιαπωνικής κατασκευής. Το τελευταίο ήταν το Grace Ocean το οποίο απέκτησε για 15,4 εκατ.

Ο όμιλος ελέγχει 83 πλοία, 50 υγραεριοφόρα, 20 τάνκερ μέσω Stealth Maritime και 13 φορτηγά μέσω Brave Maritime.

Διαβάστε ακόμα

Skroutz: Έκρηξη στα οικονομικά μεγέθη λόγω… πανδημίας

Επιδότηση παγίων δαπανών: Εκπνέει η προθεσμία για την υποβολή δικαιολογητικών

Καραμανλής: Αλλάζει όλος ο σχεδιασμός για τα δημόσια έργα – «Στις ράγες» υποδομές €8,3 δισ. μέχρι το τέλος του έτους