Πολύ δυναμικά άρχισε το 2021 για τον Νίκο Βαφειά. Καταρχήν υπέγραψε μέσω της Brave Maritime corporation συμβόλαιο για τη ναυπήγηση ενός fully refrigerated 40,000 κυβικών μέτρων LPG με δυνατότητα καύσης διπλού καυσίμου-dual fuel στο ναυπηγείο HYUNDAI της νότιας Κορέας και παράδοση το Ιανουάριο του 2023. Είναι η πρώτη παραγγελία που παίρνει το συγκεκριμένο για το ναυπηγείο για το 2021. Το κόστος ναυπήγησης θα αγγίξει τα 50 εκατομμύρια δολάρια.
Επίσης, η εταιρεία παρέλαβε σήμερα από ιαπωνικά ναυπηγεία το ECO BLIZZARD 11.0000 κ.μ. fully pressurized LPG το οποίο είναι το πρώτο πλοίο παγκοσμίως αυτοί του μεγέθους που είναι ICE CLASS-παγοθραυστικό. Το κόστος του ήταν σχεδόν 30 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό είναι το 30ο newbuilding που παραλαμβάνει ο Όμιλος Vafias από την Ιαπωνία.
Επίσης, o Νίκος Βαφειάς αγόρασε μέσα σε μια εβδομάδα τέσσερα μοντέρνα φορτηγά πλοία χωρητικότητας 33.000-38.000 τόνων dw έκαστο, ναυπηγημένα σε ιαπωνικές γιάρδες από το 2012 έως το 2015 με συνολική εκταμίευση 56 εκατομμυρίων δολαρίων. Το συνολικό κόστος των αγορών αυτών ανήλθε στα 136 εκατομμύρια δολάρια. Σε επίπεδο ομίλου μετά από τις παραπάνω κινήσεις ο στόλος θα αποτελείται από 83 πλοία. Εκ των οποίων 50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax, και 13 φορτηγά.
Θυμίζουμε πως το 2016 ο Νίκος Βαφειάς είχε αγοράσει τα δυο φτηνότερα capesize φορτηγά που είχαν πουληθεί τα τελευταία 20 χρόνια, το ‘MONEGASQUE ECLAT’ και ‘TIGERLILY’ χωρητικότητας 177.000 τόνων έκαστο, ναυπηγημένα το 2006 και 2008 αντίστοιχα προς 22 εκατομμύρια δολάρια συνολικά και τα μεταπούλησε 3 μήνες αργότερα έναντι 30 εκατομμυρίων.
Διαβάστε ακόμη:
Τρικυμία στο Λιμάνι: Κόντρα Cosco με τους εφοδιαστές πλοίων
Δεν τα «βρίσκουν» Εθνική – Hines για το mall της Πειραιώς
Εμβόλιο Astrazeneca: Στις 12 Φεβρουαρίου οι εμβολιασμοί για τους πολίτες 60-64 ετών