Σε επενδύσεις αξίας 266 εκατομμυρίων δολαρίων προχώρησε τον τελευταίο μήνα ο Νίκος Βαφειάς.
Με βάση τα στοιχεία από ναυλομεσιτικά γραφεία οικινήσεις που έκανε αφορούν:
– Τη ναυπήγηση τριών eco πλοίων LPG χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στο ναυπηγείο Hyundai Μipo με παράδοση το 2023
– Την αγορά τεσσάρων handyzise φορτηγών πλοίων χωρητικότητας από 33.000 έως 38. 000 τόνων ναυπηγημένα μεταξύ 2011 και 2015 σε γιαπωνέζικες γιάρδες. Θα μετανομαστούν σε ECO WILDFIRE / ECO CROSSFIRE / ECO SPITFIRE και ECO BUSHFIRE.
– Αγορά ενός aframax δεξαμενόπλοιου, του ‘CAPRICORN VOYAGER’ 107.000 τόνων ναυπηγημένο στα Samsung της Κορέας το 2007, το οποίο ανήκε σε Γιαπωνέζους, ναυλωμένο από τη CHEVRON.
Ο Νίκος Βαφειάς προχώρησε και στην πώληση για 34 εκατομμύρια δολάρια του MGC fully ref υγραεριοφόρου GASCHEM HAMBURG χωρητικότητας 35.000 κυβικών μέτρων ναυπηγημένο το 2010 στη Hyundai. Αγοραστές είναι Ιάπωνες σε Γιαπωνέζους αγοραστές. Πριν από 11 μήνες τα είχε αγοράσει προς 26 εκατομμύρια δολάρια αποκομίζοντας κέρδος 30,7% επιβεβαιώνοντας το προσωνύμιο που του έχουν δώσει “μάγος των διαπραγματεύσεων”.
Σε επίπεδο ομίλου μετά από τις παραπάνω κινήσεις ο στόλος αποτελείται από 84 πλοία, εκ των οποίων 50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax μεγέθους , και 14 φορτηγά.
Αθόρυβος στις κινήσεις του αλλά αποτελεσματικός, o Νίκος Βαφειάς άρχισε ένα επενδυτικό κρεσέντο από το καλοκαίρι του 2019, μετά από πέντε χρόνια συντηρητικής στρατηγικής.
Διαβάστε ακόμη:
Μπαράζ ελαφρύνσεων: Στο 22% ο φορολογικός συντελεστής – Μόνιμη η μείωση προκαταβολής φόρου
Ελλάκτωρ: Κανονικά η Γενική Συνέλευση – Απορρίφθηκε η προσωρινή διαταγή
Όμιλος Γκριμάλντι: Κατεβαίνει στη διεκδίκηση του λιμανιού του Ηρακλείου