Ο Νίκος Βαφειάς ιδρυτής και επικεφαλής του ναυτιλιακού ομίλου εντυπωσιάζει τα τελευταία τρία χρόνια με τις συνεχείς επενδύσεις που κάνει στην ναυτιλία και εκπλήσσει τη διεθνή αγορά με το ένστικτο που έχει να εντοπίζει τις ευκαιρίες και να κάνει έξυπνες κινήσεις. Με τον Νίκο Βαφειά “δεν έτυχε αλλά πέτυχε”.
Μέσω της ιδιωτικής εταιρείας Brave Maritime, παρήγγειλε τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς αμμωνίας ενώ αγόρασε δύο φορτηγά και ένα δεξαμενόπλοιο επενδύοντας 140 εκατομμύρια δολάρια.
Τους τελευταίους 18 μήνες έχει επενδύσει περίπου 900 εκατ. δολάρια για 33 νέα πλοία συμπεριλαμβανομένων των νέων αποκτημάτων, με αποτέλεσμα η είσοδος του ομίλου Vafias στο club των εφοπλιστών με πάνω από 100 πλοία να πλησιάζει. Ο στόλος αποτελείται από 92 πλοία, συνολικής αξίας 2,8 δισ. δολαρίων. Εξ αυτών 42 εξ αυτών είναι gas carriers, 25 δεξαμενόπλοια και 25 φορτηγά μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνονται από κύκλους του ομίλου στους οποίους απευθύνθηκε το newmoney οι κινήσεις που έγιναν τις τελευταίες δύο εβδομάδες είναι οι εξής:
1. Έβαλε δύο παραγγελίες για λογαριασμό της Brave Maritime σε ιαπωνική γιάρδα για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς αμμωνίας, χωρητικότητας 11.000 κυβικών μέτρων έκαστο. Το συνολικό κόστος υπολογίζεται στα 72 εκατομμύρια δολάρια και η παράδοσή τους θα γίνει το 2026.
2. Η Brave Maritime αγόρασε έναντι 15 εκατ. δολαρίων το φορτηγό, τύπου handysize, «Takeshio» μεταφορικής ικανότητας 38.494 dwt, ναυπηγημένο το 2012.
3. Έδωσε περίπου 24 εκατ. δολάρια για το μεγάλο bulker, τύπου capesize, «Suigo» μεταφορικής ικανότητας 174.802 dwt, ναυπηγημένο το 2011.
4. Η εταιρεία αγόρασε έναντι 27 εκατομμυρίων δολαρίων το ice-class product tanker «Dominia» μεταφορικής ικανότητας 40.174 dwt ναυπηγημένο το 2009), έναντι 27 εκατ. δολαρίων. Το απέκτησε σε πλειστηριασμό που έγινε στη Μάλτα με τον ανταγωνισμό να είναι σκληρός.
Διαβάστε ακόμη
«Φορολογικός σύμβουλος» η ΑΑΔΕ για υποψήφιους επενδυτές
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ