Η ιδιωτική-μη εισηγμένη σε χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία του Νίκου Βαφειά, η BRAVE MARITIME CORP INC αυξάνει το orderbook της στα 600 εκατομμύρια δολάρια με νέες παραγγελίες για νεότευκτα. Πρόκειται για 4 super eco 50.000 dwt product tankers που θα κατασκευαστούν στην Hyundai.

Το ναυπηγικό της πρόγραμμα περιλαμβάνει 11 συνολικά πλοία εκ των οποίων εννέα υπό κατασκευή στις γιάρδες της Hyundai της νοτίου Κορέας. Από αυτά τα εννέα, τα πέντε είναι gas carriers fully refrigerated μεταφορικής ικανότητας 40.000 cbm και τα τέσσερα product tankers μεταφορικής ικανότητας 50.000 dwt. Τα άλλα δύο είναι πλοία μεταφοράς χημικού αερίου -vinyl chloride monomer μεταφορικής ικανότητας 11.000 cbm το καθένα. Ναυπηγούνται στο ναυπηγείο Sasaki στην Ιαπωνία. Οι παραδόσεις των πλοίων αρχίζουν φέτος και θα ολοκληρωθούν το 2027.

Επιπλέον η εταιρεία είχε αγοράσει τον Απρίλιο του 2021 το aframax δεξαμενόπλοιο ‘Αfrapearl’ πρώην ‘Capricorn voyager’ που ανήκε στην MOL και το διαχειριζόταν η Chevron. Το πλοίο αυτό ο Νίκος Βαφειάς το πούλησε 38,5 εκατομμύρια δολάρια ενώ το είχε αγοράσει 16 εκατομμύρια δολάρια και είχε μία απόδοση της τάξεως του 250% χωρίς να υπολογίζονται τα κέρδη που έβγαλε το πλοίο τα τελευταία τρία χρόνια.

Η Brave ήταν τα τελευταία δύο χρόνια πρωταγωνίστρια στις αγορές second hand πλοίων αποκτώντας πάνω από 28 κομμάτια όλων των τύπων αξίας 800 εκατομμυρίων δολαρίων στοχεύοντας πρωτίστως στα γιαπωνέζικα 10ετούς κατασκευής από Supramax έως Capesize!

Tέλος, σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους, η Brave Maritime έχει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό.

Διαβάστε ακόμη

Πλειστηριασμοί: Τα «βαριά σφυριά» που έρχονται τον Σεπτέμβριο (pics)

Φρένο στις αυξήσεις ρεύματος και τον Σεπτέμβριο – Κάτω από τα €0,15 ανά κιλοβατώρα το κόστος για τα νοικοκυριά με τις επιδοτήσεις

Real-time έλεγχοι της εφορίας σε αυξήσεις κεφαλαίων και μετοχικές αλλαγές σε επιχειρήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ