search icon

Ναυτιλία

Νίκος Τσάκος: Σε πλήρη εξέλιξη το ναυπηγικό πρόγραμμα της ΤΕΝ για 12 δεξαμενόπλοια (pics)

Ναύλωσε το νεότευκτο Aframax με κινητήρα LNG Njord DF στον μεγάλο ευρωπαϊκό κρατικό πετρελαϊκό όμιλο Equinor- Γιώργος Σαρόγλου: «Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε το δεύτερο τέτοιο πλοίο τις επόμενες εβδομάδες»

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά του NYSE Tsakos Energy Navigation συμφερόντων του δρ Νίκου Τσάκου, έχει σε πλήρη εξέλιξη το ναυπηγικό της πρόγραμμα για την κατασκευή συνολικά 12 δεξαμενόπλοιων. Από αυτά τέσσερα είναι aframax, δύο suezmax, δύο MR2 και δύο shuttle tankers.

Tα τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου aframax έχουν κινητήρα καύσης LNG. Και τα τέσσερα υψώνουν την ελληνική σημαία και είναι τα πρώτα αυτής της τεχνολογίας που εντάσσονται στο ελληνικό νηολόγιο.

Η ΤΕΝ έχει ήδη παραλάβει το Njord DF και στις 26 Οκτωβρίου θα ακολουθήσει το Ran DF. Τα άλλα δυο είναι το Chios Df και το Ithaki DF.

Είναι χωρητικότητας 116.000 dwt το καθένα και είναι ήδη χρονοναυλωμένα για 10 χρόνια, με δυνατότητα επέκτασης της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου, στη νορβηγική εταιρεία ενέργειας Equinor με την οποία η ΤΕΝ έχει σταθερή και εποικοδομητική συνεργασία εδώ και 15 χρόνια.

«Η ένταξη αυτού του πλοίου ( ΥΣ: Nord DF) δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για την παράδοση των πλοίων της εταιρείας στο πλαίσιο του υφιστάμενου προγράμματος πράσινης ανάπτυξης με τα υπόλοιπα εννέα πλοία να αναμένεται να είναι πλέον σταδιακά να εισαχθούν στο στόλο της TEN κατά τα επόμενα δέκα τρίμηνα», σχολιάζει ο πρόεδρος και COO τη ΤΕΝ, Γιώργος Σαρόγλου:

«Τα ακαθάριστα έσοδα από αυτό το πρόγραμμα των τεσσάρων πλοίων aframax αναμένεται να φθάσουν τα 520 εκατ. δολάρια εάν ασκηθούν όλα τα δικαιώματα παράτασης. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι όσο και τιμημένοι που παραλάβαμε το πρώτο από τα τέσσερα αυτά πλοία, ένα τόσο υψηλού επιπέδου πράσινο πλοίο έναντι μακροχρόνιας ναύλωσης απασχόληση σε έναν παγκοσμίως αναγνωρισμένο περιβαλλοντικά ευαίσθητο όμιλο» και προσέθεσε:

«Η επιλογή της TEN να κατασκευάσει και να λειτουργήσει τέτοια υπερσύγχρονα πλοία αποτελεί απόδειξη της εμπειρίας της εταιρείας και της επιχειρησιακή αριστεία όχι μόνο στη βέλτιστη λειτουργία των σύγχρονων πλοίων επί δεκαετίες, αλλά και στην αποτελεσματική διαχείριση της φάσης κατασκευής, διασφαλίζοντας παράλληλα την έγκαιρη παράδοση. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε το δεύτερο τέτοιο πλοίο τις επόμενες εβδομάδες, συνεχίζοντας παράλληλα τον εκσυγχρονισμό του στόλου της ΤΕΝ και την πράσινη μετάβαση που θα ακολουθήσει
στο μέλλον».

Σαρόγλου Γιώργος

Όπως επισημαίνει με κάθε ευκαιρία δρ Νίκος Τσάκος «συνεχίζουμε την προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν 100% «πράσινο στόλο» μέχρι το 2030 με πλοία νέας υπερσύγχρονης τεχνολογίας. Έχουμε εισέλθει σε μία νέα και συναρπαστική περίοδο ανάπτυξης της εταιρείας. Βάζουμε τις βάσεις για τα επόμενα 30 χρόνια. Το έργο μόλις άρχισε».

Επίσης, ο όμιλος Τσάκου, το ιδιωτικό κομμάτι έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων έχει παραλάβει τα δύο πρώτα.

Ο Νίκος και ο Παναγιώτης jr Τσάκος

Διαβάστε ακόμη

ΑΑΔΕ: Τα λάθη που φέρνουν ελέγχους μέχρι και 10 χρόνια μετά

Τα focus groups του Μαξίμου, το μηνυματάκι στον Syriza, η μαγεία της Δήμητρας, η ΔΩΔΩΝΗ, η CVC και η Δέλτα

Μirum: Πoυλάει με 12,5 εκατ. το 5άστερο ‘’The Island Concept’’ και ξεκινά τη μαρίνα του Elounda Ηills (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version