Τέσσερα δεξαμενόπλοια  υπερσύγχρονης τεχνολογίας που χρησιμοποιούν ως  καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο-LNG παρέλαβε σήμερα στα ναυπηγεία Hyundai της Κορέας η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά, Tsakos Energy Navigation , με επικεφαλής τον δρ Νίκο Τσάκο.  Και τα τέσσερα ύψωσαν την ελληνική σημαία και είναι τα πρώτα αυτής της τεχνολογίας που εντάσσονται στο ελληνικό νηολόγιο.

«The Great blue goes Green» είναι το μότο της εταιρείας.

Πρόκειται για δεξαμενόπλοια τύπου Aframax, χωρητικότητας 116.000 dwt  το καθένα και είναι ήδη χρονοναυλωμένα για 10 χρόνια, με δυνατότητα  επέκτασης της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου,  στη νορβηγική εταιρεία ενέργειας  Equinor με την οποία η ΤΕΝ έχει σταθερή και εποικοδομητική συνεργασία εδώ  και 15 χρόνια.

Ο δρ Νίκος Τσάκος  από την Κορέα όπου βρίσκεται μαζί με τον γιό του Παναγιώτη Τσάκο μιλώντας στο newmoney σχολίασε: ¨Είναι και τα τέσσερα  νεότευκτα πλοία που παραλάβαμε υπό ελληνική σημαία και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είναι τα πρώτα δεξαμενόπλοια αυτής της υψηλής τεχνολογίας  που εντάχθηκαν στο ελληνικό νηολόγιο  και χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικά αέριο-LNG με δυνατότητα πετρελαίου» και προσέθεσε : «Όπως τονίζω σε κάθε ευκαιρία  συνεχίζουμε  την  προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν 100% “πράσινο στόλο” μέχρι το 2030 με πλοία νέας υπερσύγχρονης τεχνολογίας. Έχουμε εισέλθει  σε μία νέα και συναρπαστική περίοδο ανάπτυξης της εταιρείας. Βάζουμε τις βάσεις για τα επόμενα 30 χρόνια. Το έργο μόλις άρχισε.».

Κατά τη διάρκεια της τελετής παραλαβής ο δρ Νίκος Τσάκος μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Είναι μία ειδική μέρα για εμάς. Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε παραλαβή πλοίων μετά τον θάνατο της συνιδρύτριας και αγαπημένης μου μητέρας, της γιατρού Ειρήνης  Τσάκου η οποία αγαπούσε την Κορέα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους για την σπουδαία δουλειά που κάνατε. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο που βρισκόμαστε εδώ για να παραλάβουμε πλοία υψηλής τεχνολογίας. Είμαστε  μεγάλοι υποστηρικτές της κορεατικής ναυπηγικής βιομηχανίας και της Κορέας.

Όλοι προσπαθούμε να  μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και η ναυτιλία που είναι μια από τις  μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου εργάζεται πολύ σκληρά προς αυτή την κατεύθυνση  αλλά δεν μπορεί να πετύχει τον σκοπό της χωρίς τη βοήθεια των ναυλωτών και των ναυπηγείων» και συνέχισε:

«Η σημερινή ημέρα αποδεικνύει το αληθινό διεθνές πνεύμα της ναυτιλίας.  Έχουμε σήμερα ένα κορυφαία κορεατικό ναυπηγείο, ένα κορυφαίο  νορβηγό ναυλωτή,  Έλληνα πλοιοκτήτη, Έλληνα πλοίαρχο, ελληνικά και φιλιππινέζικα πληρώματα, και τέσσερα πλοία υπό ελληνική ολλανδική τράπεζα,  βρετανικό P& I Club   και νορβηγικό νηογνώμονα.  Η θάλασσα μας ενώνει  όλους για να πετύχουμε  καλύτερα και μεγαλύτερα κατορθώματα.

Ευχαριστώ τους επικεφαλής του ναυπηγικής μας ομάδας τον  Βασίλη Παπαγεωργίου και τον Δημήτρη  Ψαραδάκη».

 

Διαβάστε ακόμη

Ο πόλεμος των τρολ, η Εφη και ο Stefanos, το ντέρμπι Cosmote-Nova, η μάχη στα νερά και τα ακίνητα στην Κύπρο

Π. Γεωργιόπουλος: Πώς η ΝΟVA έγινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος σε κινητή και τηλεόραση

Ιωάννης Γιώτης (Γιώτης): Αξιοσημείωτα κέρδη παρά τις πιέσεις για την εταιρεία του προέδρου των Βιομηχάνων Τροφίμων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ