Στον στόλο της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής Load Line Marine, με επικεφαλής τον Γιώργο Σουραβλά, προστέθηκε το M/V «Lefteris T», ένα σύγχρονο πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Handysize, χωρητικότητας 34.000 dwt. Το πλοίο κατασκευάστηκε στο κινεζικό ναυπηγείο Samjin Shipbuilding Industries CO και εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για σταδιακή ανανέωση και επέκταση του στόλου της με πλοία υψηλών προδιαγραφών.
«Ευχόμαστε σε όλους όσοι ταξιδεύουν στο πλοίο ασφαλή ταξίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανάρτηση του ο CEO της Load Line Marine, με αφορμή την παραλαβή του νέου πλοίου.
Η Load Line Marine διαχειρίζεται συνολικά 17 bulk carriers μικρής και μεσαίας χωρητικότητας, με το τονάζ των πλοίων να κυμαίνεται από 30.000 έως και 64.000 dwt. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα ισχυρό επιχειρηματικό αποτύπωμα στον κλάδο των Handysize και Supramax πλοίων, εστιάζοντας σε αξιόπιστα και αποδοτικά σκάφη για την παγκόσμια αγορά ξηρού φορτίου.
Στο πλαίσιο του επενδυτικού της πλάνου, η Load Line Marine απέκτησε τον περασμένο Νοέμβριο το M/V «Aurora Trader», ενώ τον Δεκέμβριο προστέθηκε στον στόλο και το M/V «Kallisti», επίσης Handysize τύπου, με χωρητικότητα 38.000 dwt. Οι κινήσεις αυτές ενισχύουν τη θέση της εταιρείας στην αγορά, σε μια περίοδο που η ζήτηση για ευέλικτα bulk carriers διατηρείται ισχυρή.
Τον περασμένο Μάρτιο η εταιρεία ενίσχυσε τον στόλο της με δύο φορτηγά πλοία second hand. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 19,2 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για τα αδελφά πλοία DL Tulip μεταφορικής ικανότητας 33.700 dwt και DL Marigold μεταφορικής ικανότητας 33.800 ναυπηγημένα το 2012 σε κινεζική γιάρδα.
Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία τους τελευταίους 12 μήνες απέκτησε εννέα φορτηγά πλοία με τιμές που κυμάνθηκαν στα 10, 12 και 14 εκατομμύρια δολάρια με το συνολικό κόστος να ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Το προηγούμενο έτος η εταιρεία απέκτησε έξι φορτηγά πλοία συνολικού κόστους κοντά στα 80 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Γιώργος Σουραβλάς όπως προκύπτει από τις κινήσεις της εταιρείας είναι της φιλοσοφίας του Ανίλ Σάλμα ιδρυτή και προέδρου της GMS Leadership που ειδικεύεται στην ανακύκλωση πλοίων της και της ναυτιλιακής εταιρείας Lila Global που ορίζει ότι σε δύσκολους καιρούς είναι πιο ασφαλές να έχεις στόλο από παλαιά και μεσαίας ηλικίας πλοία.
Διαβάστε ακόμη
ΑΑΔΕ: Στο στόχαστρο τα ενοίκια με «Μητρώο δηλώσεων» για προσυμπλήρωση και έλεγχο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα