search icon

Ναυτιλία

Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: Εννέα προτάσεις για τη νέα εποχή της Ακτοπλοΐας

Βασική πρόκληση η μετάβαση στην «πράσινη ναυτιλία» που προϋποθέτει την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου και υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 11 δισ. ευρώ

Ενώπιον πολλών και σοβαρών προκλήσεων βρίσκεται η Ελληνική Ακτοπλοΐα η οποία καλείται να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της επόμενης ημέρας ώστε να προλάβει να ανέβει στο τρένο των εξελίξεων. Οι εποχές είναι κομβικής σημασίας αν αναλογιστεί κανείς ότι οι θαλάσσιες συγκοινωνίες είναι αρτηρίες που συνδέουν τα νησιά της Ελλάδας με την ηπειρωτική χώρα και διαδραματίζει εκτός από οικονομικό ρόλο και εθνικό.

Η ενεργειακή κρίση έχει στριμώξει τον κλάδο που προσπαθεί να κάνει διαχείριση προβλημάτων και να ισορροπήσει τα λειτουργικά κόστη με τις τιμές των εισιτηρίων. Όμως το βασικό θέμα- πρόκληση είναι και μετάβαση στην “πράσινη ναυτιλία” που προϋποθέτει την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου και υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 11 δισεκατομμύρια ευρώ.

Προς την κατεύθυνση αυτή το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, με επικεφαλής τον δρ Γιώργο Πατέρα κατέθεσε εννέα προτάσεις-λύσεις:

Διαβάστε ακόμη

Επιδότηση καυσίμων: Νέος γύρος αιτήσεων και πληρωμών για εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ και αγρότες

Πλειστηριασμοί: Ποια ηχηρά και «επώνυμα» σφυριά χτυπούν αυτή τη βδομάδα (pics)

Το ξαφνικό deal του Ερρίκος Ντυνάν, η Εθνική που… δεν θέλει γάμους, η μάχη του Πειραιά και οι δουλειές Βασιλάκη – Φουρλή

 

Exit mobile version