search icon

Ναυτιλία

Με το βραβείο Deal of the Year τιμήθηκε η United Maritime στην επέτειο ενός έτους από την εισαγωγή της στο Nasdaq

«Οι ευνοϊκές προοπτικές της dry bulk αγοράς, καθώς και η σταθερή χρηματοοικονομική βάση της United, αναμένεται να οδηγήσουν σε περαιτέρω αυξήσεις στη μερισματική απόδοση της εταιρείας κατά τη διάρκεια του έτους» επεσήμανε ο Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Σταμάτης Τσαντάνης

«Στην επέτειο ενός έτους από την εισαγωγή της United Maritime Corporation στον Nasdaq, έχουμε προσφέρει κέρδη, μερίσματα και ισχυρές αποδόσεις στους μετόχους μας», δήλωσε ο Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Σταμάτης Τσαντάνης.

Η εταιρεία τιμήθηκε με το βραβείο Deal of the Year από το Marine Money σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη.

«Οι ευνοϊκές προοπτικές της dry bulk αγοράς, καθώς και η σταθερή χρηματοοικονομική βάση της United, αναμένεται να οδηγήσουν σε περαιτέρω αυξήσεις στη μερισματική απόδοση της εταιρείας κατά τη διάρκεια του έτους» επεσήμανε ο Σταμάτης Τσαντάνης: «Κοιτάζοντας προς το μέλλον, θα διαχειριζόμαστε έναν στόλο επτά πλοίων ξηρού χύδην φορτίου και ενός δεξαμενοπλοίου, με χαμηλά επίπεδα μόχλευσης και ικανοποιητική ρευστότητα. Αυτό μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε σε περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης του στόλου μας και σε επιπλέον ανταμοιβές προς τους μετόχους».

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 2,8 εκατ. δολάρια και το αποτέλεσμα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθε σε -1,5 εκατ. δολάρια. Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ανήλθαν σε 4,9 εκατ. δολάρια και σε 3,7 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 10.294 δολάρια την ημέρα.

Τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2023 ανήλθαν σε 20,0 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια υπολογίζονται σήμερα σε 61,9 εκατ. δολάρια. Στις 31 Μαρτίου 2023 οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 69,5 εκατ. δολάρια. Η λογιστική αξία του στόλου μας την ίδια περίοδο ανερχόταν σε 117,0 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένου ενός ναυλωμένου πλοίου Panamax και της προκαταβολής που καταβλήθηκε για την απόκτηση ενός πλοίου Kamsarmax.

Μέσα στον Φεβρουάριο και Μάρτιο του τρέχοντος έτους η εταιρεία παρέλαβε τέσσερα bulk carriers: δύο Capesize, ένα Panamax και ένα Kamsarmax. Επίσης, ένα ακόμη Kamsarmax παραδόθηκε στην εταιρεία τον Απρίλιο, ενώ αναμένεται η παράδοση ενός ακόμη Panamax κατά το 3ο τρίμηνο του έτους. Το μοναδικό δεξαμενόπλοιο του στόλου της ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του και συνέχισε την ιδιαίτερα επικερδή χρονοναύλωσή του στα 40.000 δολάρια την ημέρα από τις αρχές του δεύτερου τριμήνου.

 

Διαβάστε ακόμη

Πώς «τσιμπάει» η εφορία infuencer και όσους «επιχειρούν» μέσω social media

Βρετανία: Σε «πρωτοφανές» επίπεδο οι κλοπές από τα σούπερ μάρκετ – Αντικλεπτικά στο κρέας

Claritas Investments: Ενισχύει την παρουσία της στα φωτοβολταικά projects

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version