Συμφωνία μαμούθ έκλεισε η Capital Maritime & Trading, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, με το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων που θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται και με πετρέλαιο και με φυσικό αέριο.
Στη συμφωνία συμπεριλαμβάνονται option για τέσσερα επιπλέον πλοία.
Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 1,5 δισ. δολάρια. Τα πλοία θα έχουν μεγάλης χωρητικότητας δεξαμενές για αποθήκευση καυσίμου LNG για να μπορούν να καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις και θα παραδοθούν μέχρι το 2022.
Ο όμιλος της Capital παράλληλα έχει σε εξέλιξη τη ναυπήγηση 10 πλοίων μεταφοράς LNG, ενώ μέσα στο προσεχές διάστημα αναμένεται να παραλάβει δύο δεξαμενόπλοια νεότευκτα τύπου Aframax.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΝΜ ο όμιλος έχει στα σκαριά ναυπηγικό πρόγραμμα για την ναυπήγηση 8-10 δεξαμενόπλοιων medium range (μεσαίας απόστασης) χωρητικότητας 50.000 τόνων το καθένα – product tankers.
Ο όμιλος έχει στο νερό 73 πλοία ο αριθμός των οποίων θα ξεπεράσει τα 100 όταν θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα.