Δυναμικά κινήθηκε η Maran Gas Maritime μέσα στο 2021 καταδεικνύοντας τη θέληση του Ομίλου Αγγελικούση να συνεχίσει τις επενδύσεις υπό την καθοδήγηση πλέον της Μαρίας Αγγελικούση η οποία κρατάει το τιμόνι από την περασμένη άνοιξη. Ειδικότερα παρέλαβα πέντε LNG carriers. Τον περασμένο Ιούλιο το “Maran Gas Isabella” το πρώτο του στόλου το οποίο κινείται με μηχανή X-DF, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σύστημα λίπανσης που γίνεται με αέρα -air lubrication system- με αυξημένα ποσοστά γεμίσματος -δεν έχει απώλειες στο γέμισμα φορτίου- σε ποσοστό 93,5%.
Ακολούθησαν τα αδελφά πλοία, το «Maran Gas Κalymnos» τον Σεπτέμβριο και το «Maran Gas Ithaca» τον Οκτώβριο.
Επίσης παρέλαβε δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (dual fuel- πετρέλαιο αέριο), δίχρονες. Πρόκειται για τα «Yiannis» του αείμνηστού Γιάννη Αγγελικούση και το «Marana Gas Amorgos».
Για τις προοπτικές του LNG ως μεταβατικού καυσίμου προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η Μαρία Αγγελικούση δηλώνει:
«Είναι το καθαρότερο ορυκτό καύσιμο και εκπέμπει 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Η προσφορά είναι άφθονη και οι υποδομές διαθέσιμες».
Πρόσφατα η Μαρία Αγγελικούση προέβη μέσω της Maran Gas σε συμφωνία με τη νοτιοκορεατική ναυπηγική εταιρεία Daewoo για την κατασκευή δύο LNG carriers, έναντι 411 εκατ. δολ. Η Maran Gas έχει την επιλογή για τη ναυπήγηση επιπλέον δύο LNG carriers.
Τα πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων έκαστο και αναμένεται να παραδοθούν έως τον Νοέμβριο του 2024.
Τον Οκτώβριο του 2021,ο Όμιλος Αγγελικούση υπέγραψε συμφωνία με κρατική νοτιοκορεατική τράπεζα, με φόντο τη χρηματοδότηση του ναυπηγικού της πλάνου για τα επόμενα τρία έτη στη Νότια Κορέα.
Διαβάστε ακόμη:
Κορωνοϊός: Ανοίγει ο δρόμος για την τέταρτη δόση σε πολλές χώρες του πλανήτη
Νέα μέτρα για την «Όμικρον»: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας παντού – Ισχυρή σύσταση για test (vid)