search icon

Ναυτιλία

Maran Gas: Παρέλαβε το νεότευκτο LNG «John A.Aggelikoussis»

Το πλοίο ονομάστηκε εις μνήμη του αείμνηστου Γιάννη Αγγελικούση και έχει υψωμένη την ελληνική σημαία

Το νεότευκτο LNG carrier το οποίο ονομάστηκε “John A.Aggelikoussis” εις μνήμη του Γιάννη Αγγελικούση, παρέλαβε η Maran Gas την περασμένη Πέμπτη 31 Mαρτίου. Το υπό ελληνική σημαία πλοίο ναυπηγήθηκε στην κορεατική γιάρδα Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., και είναι το τελευταίο σειράς ναυπηγήσεων. Έχει μεταφορική ικανότητα 173.400 κυβικών μέτρων με δύο μηχανές MAN διπλού καυσίμου και ειδικά συστήματα μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου που ανέρχεται σε 3,5 τόνους την ημέρα και κατά 25 τόνους λιγότερες εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου καθιστώντας το ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον πλοίο που πλέει στις θάλασσες του κόσμου.

Eίναι το δεύτερο νεότευκτο που παραλαμβάνει η εταιρεία μέσα στο 2002. Το πρώτο ήταν το Global Sealine τον περασμένο Ιανουάριο.

“Αποτελεί το διαμάντι του στέμματος της εταιρείας” αναφέρεται σε ανακοίνωση της Maran Gas.

Απομένουν άλλα εννέα LNG τα οποία θα παραληφθούν από τον Αύγουστο του 2023 έως τν Δεκέμβριο του 2025. Σε όλα θα είναι υψωμένη η ελληνική σημαία.

Ο στόλος της Maran Gas αποτελείται από 45 πλοία στο νερό συνολικής μεταφορικής ικανότητας 7,3 εκατομμυρίων κ.μ. η οποία θα αυξηθεί κατά 1,566 εκατομμύρια τόνους με την παραλαβή των νεότευκτων στα 9,1 εκατομμύρια.

Στα 40 από τα 44 πλοία είναι υψωμένη η Ελληνική σημαία αφού είναι εγγεγραμμένα στο Ελληνικό Νηολόγιο, ποσοστό 90,9%. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι τα 3,11 έτη.

Τον Οκτώβριο του 2021, ο Όμιλος Αγγελικούση υπέγραψε συμφωνία με κρατική νοτιοκορεατική τράπεζα, με φόντο τη χρηματοδότηση του ναυπηγικού της πλάνου για τα επόμενα τρία έτη στη Νότια Κορέα.

Το 2021 η Maran Gas Maritime παρέλαβε πέντε LNG carriers.

Τον περασμένο Ιούλιο το “Maran Gas Isabella” το πρώτο του στόλου το οποίο κινείται με μηχανή X-DF, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σύστημα λίπανσης που γίνεται με αέρα -air lubrication system- με αυξημένα ποσοστά γεμίσματος -δεν έχει απώλειες στο γέμισμα φορτίου- σε ποσοστό 93,5%.

Ακολούθησαν τα αδελφά πλοία, το «Maran Gas Κalymnos» τον Σεπτέμβριο και το «Maran Gas Ithaca» τον Οκτώβριο.

Επίσης, παρέλαβε δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (dual fuel- πετρέλαιο αέριο), δίχρονες. Πρόκειται για τα «Yiannis» και το «Maran Gas Amorgos».

Διαβάστε ακόμη

ΔΝΤ για Ελλάδα: Εύσημα για την ανάπτυξη αλλά και «μπλόκο» σε μειώσεις φόρων και παροχών

Πώς Ελλάδα και ΗΠΑ νομοθετούν για τη διάσωση των ναυπηγείων της Ελευσίνας από την ΟΝΕΧ

Πετρέλαιο: Απελευθερώνει στρατηγικά αποθέματα και το Ηνωμένο Βασίλειο

 

Exit mobile version