Με επιτυχία ολοκλήρωσε η M/MARITIME τον δεξαμενισμό του AVRA.GR στο ναυπηγείο Νεώριο της ONEX στο λιμάνι της Σύρου. Το AVRA.GR είναι πλοίο ξηρού φορτίου, τύπου Handysize, χωρητικότητας 34.930 dwt και το πρώτο πλοίο της εταιρείας που ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία, τον Ιούνιου του 2016 και παραδόθηκε στον υπό διαχείριση στόλο της τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους.
Από το ναυπηγείο Hakodate Dock της Namura Shipbuilding Co. και τη θάλασσα της Ιαπωνίας, το πλοίο έφτασε στο Νεώριο της Σύρου στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2021 για τον πρώτο του δεξαμενισμό στο πρώτο εργοστάσιο βαριάς βιομηχανίας στα Βαλκάνια.
Κατά τη διάρκεια αυτού του πενταετούς ταξιδιού στη θάλασσα, το AVRA.GR μετέφερε 879.550 τόνους ξηρών εμπορευμάτων σε όλο τον κόσμο και πήγε σε 91 διαφορικά λιμάνια. Στο πλοίο υπηρέτησαν συνολικά 130 ναυτικοί ως αξιωματικοί και πλήρωμα.
«Η M/MARITIME συνεχίζει με υπερηφάνεια να τιμά την Ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνοντας σεβασμό στις ναυπηγικές εργασίες και τις εργασίες συντήρησης των πλοίων στην χώρα μας και εμπιστοσύνη στα ναυπηγεία της ONEX και το Νεώριο της Σύρου, ένα ναυπηγείο με ιστορία 160 ετών» επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.
«Η ακρίβεια και η ποιότητα των εργασιών αντικατοπτρίζονται έντονα στο έργο των ανθρώπων του ναυπηγείου της Σύρου, οι οποίο μαζί με τους ανθρώπους της M/MARITIME στην ξηρά και στο πλοίο ολοκλήρωσαν τον δεξαμενισμό του AVRA.GR ομαλά και έγκαιρα αποδεικνύοντας πλήρη υποστήριξη στην καινοτόμο προσέγγιση της Εταιρείας στις επισκευές και στον σχεδιασμός του πλοίου».
Το δεύτερο πλοίο του στόλου της Μ/ΜΑRITIME, το ARMONIA.GR, ένα πλοίο ξηρού φορτίου τύπου Ultramax και χωρητικότητας 61.232 dwt που ναυπηγήθηκε στο Imabari Shipbuilding στην Ιαπωνία, αναμένεται να καταπλεύσει στο Νεώριο της Σύρου μέσα στις επόμενες ημέρες και να ολοκληρώσει τον δεξαμενισμό του στις αρχές Ιουλίου του 2021.
«Η M/MARITIME θα συνεχίσει να υποστηρίζει την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία και σκοπεύει να ολοκληρώσει των δεξαμενισμό των πλοίων της Εταιρείας στα ναυπηγεία ONEX υποστηρίζοντας έμπρακτα την τοπική επιχειρηματική κοινότητα μέσω πρόσθετων εργασιών στους χώρους ενδιαίτησης των πλοίων, προσφέροντας καλύτερο σχεδιασμό και δημιουργώντας ένα περιβάλλον άνετο για τους ανθρώπους μας» τονίζει η εταιρεία.
«Οι αρχές της ποιότητας και της ακρίβειας, βαθιά ριζωμένες και κοινές μεταξύ της M/MARIITME και της Ιαπωνικής ναυπηγικής βιομηχανίας είναι κοινές με το ναυπηγείο της ONEX στο Νεώριο της Σύρου και είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να πάμε τη συντήρηση των πλοίων στην Ελλάδα ένα βήμα μπροστά μέσω της εξαιρετικής δουλειάς και συνεργασίας».
H Μ/ΜARITIME έχει 17 πλοία, 7 πλοία τύπου Handysize, 8 τύπου Ultramax και δύο τύπου Kamsarmax, και δύο Kamsarmaxes σε χρονοναύλωση μακράς διάρκειας.
Διαβάστε ακόμη:
Ελληνικό: Ξεκινά το εμβληματικό project – Η ώρα των υπογραφών για τη Lamda Development
Πουλήθηκαν τα «φιλέτα» του Γουλανδρή στα Παλαιά Ανάκτορα
Οι 3 κωδικοί που «μπλοκάρουν» την υποβολή του Ε1