Τα οχηματαγωγά Stena Superfast VII και Stena Superfast VIII θα μετατραπούν σε πλοία με πρόωση μεθανόλης με βάση την επιτυχία του Stena Germanica το 2015. Για την υλοποίηση του σχεδίου η Stena Lines θα συνεργαστεί με τον Lloyd’s Register. Εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Σκωτίας-Βόρειας Ιρλανδίας μεταξύ Cairnryan και Belfast.
Η διαδικασία μετασκευής θα μετατρέψει δύο από τις τέσσερις κύριες μηχανές κάθε πλοίου ώστε να λειτουργούν με μεθανόλη παράλληλα με το MGO (Marine Gas Oil).
Τα συστήματα δεξαμενισμού, αποθήκευσης, παροχής καυσίμων και υποστήριξης του πλοίου θα προσαρμοστούν επίσης για μεθανόλη.
Ο Paul Herbert, Principal Technology Specialist, Lloyd’s Register, δήλωσε:
“Το έργο εκσυγχρονισμού των πλοίων Stena Superfast VII και VIII με πρόωση διπλού καυσίμου μεθανόλης υπογραμμίζει την κοινή δέσμευση της Stena Line Ferries και της LR για βιωσιμότητα και τη σημασία της υιοθέτησης εναλλακτικών καυσίμων για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας που αποκτήσαμε από την επιτυχή μετατροπή του Stena Germanica το 2015, είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε άλλη μια πρωτοποριακή λύση που θα ανοίξει το δρόμο για πιο πράσινες και αποδοτικές πορθμειακές επιχειρήσεις”.
Ο Ian Hampton, COO Fleet & Government Affairs, Stena Line Ferries, δήλωσε: “Η Stena Line Ferries είναι μια εταιρεία που διαθέτει ένα πολύ καλό πλοίο: “Καθώς συνεχίζουμε να υλοποιούμε τη στρατηγική μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στις δραστηριότητές μας, εξακολουθούμε να θεωρούμε τη μεθανόλη ως ένα βιώσιμο εναλλακτικό καύσιμο που θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε αυτή τη φιλοδοξία. Η Lloyds Register με τις γνώσεις και την εμπειρία της από την υποστήριξη του έργου μετατροπής της Stena Germanica πριν από εννέα χρόνια θα είναι και πάλι σε θέση να παράσχει την απαραίτητη υποστήριξη με αυτές τις μετατροπές της υπάρχουσας χωρητικότητάς μας. Κατά τη διαδικασία αυτή, θα τα καταστήσει πιο βιώσιμα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 και ενθαρρύνοντας την τεχνολογία και την ανάπτυξη που απαιτούνται στο συνεχιζόμενο ταξίδι μας προς τη ναυτιλία χωρίς ορυκτά καύσιμα”.
Έρευνα του Lloyd‘s Register δείχνει ότι η μεθανόλη είναι τεχνικά όλο και πιο βιώσιμη για τους πλοιοκτήτες. Ωστόσο πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις υποδομές και τις επενδύσεις για την ευρεία υιοθέτηση. Ο LR έχει επίσης αξιοποιήσει την εμπειρογνωμοσύνη της με έργα όπως η συνεργασία με τη δανέζικη εταιρεία συμβούλων Green Marine που δραστηριοποιείται στον τομέα της μεθανόλης ως καύσιμο πλοίων και επικεντρώνεται στην εκπαίδευση των ναυτικών για το χειρισμό της μεθανόλης και την καταρχήν έγκριση για το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου μεθανόλης 81.000 DWT της NACKS.
Διαβάστε ακόμη
Morgan Stanley: Ποντάρετε στις ευρωπαϊκές μετοχές για το β’ εξάμηνο του έτους (πίνακες)
ΥΠΕΝ: Γιατί το υπουργείο θέλει νυχτερινό τιμολόγιο το μεσημέρι και πορτοκαλί τιμολόγια
Ο χαλκός χτυπάει ιστορικό ρεκόρ: Για πρώτη φορά πάνω από τα $11.000 – Ανησυχία για έλλειψη (γράφημα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ