Απρόσκοπτα συνεχίζεται το ναυπηγικό πρόγραμμα της GasLog. Πιο συγκεκριμένα ενέταξε στον στόλο της το νεότευκτο LNG carrier “GasLog Wellington”. Το πλοίο έχει χωρητικότητα 180.000 κυβικών μέτρων και ναυπηγήθηκε με βάση την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σύστημα προώθησης X-DF το οποία εισέρχεται αμέσως σε μακροχρόνια και επικερδής ναύλωση στην Chenier.
Είναι το τρίτο από τα συνολικά τέσσερα που περιλαμβάνονται στη συμφωνία της GasLog με τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries.
Ο ιδιόκτητος στόλος της εταιρείας αριθμεί 21 πλοία LNG ενώ διαχειρίζεται άλλα 15.
Στις αρχές του Ιουνίου ολοκληρώθηκε η συγχώνευση της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας GasLog συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού με την BlackRock, τον επενδυτικό «γίγαντα» της παγκόσμιας αγοράς ομολόγων. Oι μετοχές της Gas Log στο πλαίσιο του deal θα διαγραφούν από το αμερικανικό χρηματιστήριο. Οι μέτοχοι της ναυτιλιακής εταιρείες ενέκριναν τη συγχώνευση που ήταν προαπαιτούμενο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Η ομάδα Global Energy & Power Infrastructure της BlackRock αποκτά όλες τις κοινές μετοχές της GasLog- μη συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν Rolling Shareholders, για 5,80 δολάρια σε μετρητά ανά κοινή μετοχή.
Οι Rolling Shareholders περιλαμβάνουν την Blenheim Holdings Ltd. η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Λιβανού και μια θυγατρική κατά 100% του Ιδρύματος Ωνάση.
Ο Πήτερ Λιβανός είχε στραφεί στην αγορά του LNG πολύ νωρίτερα από όλους,σε μία εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία των εφοπλιστών ασχολείτο σχεδόν αποκλειστικά με φορτηγά πλοία και δεξαμενόπλοια.
Ήταν το 1997 όταν ανέλαβε εξ ολοκλήρου το τιμόνι του ναυτιλιακού Ομίλου της οικογένειας. Η Ceres «εγκατέλειψε» τα επιβατηγά πλοία και δραστηριοποιήθηκε αποκλειστικά στην ποντοπόρο ναυτιλία.
Το 2001 ιδρύει την πρώτη εταιρεία στον Πειραιά που ανοίγεται στην διαχείριση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Tην GasLog. Παράλληλα, η άλλη εταιρεία του Ομίλου η Seachem συγχωνεύτηκε με τη νορβηγική Odfjell ASA και εξελίχθηκε σε πρώτη δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο σε δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών.