search icon

Ναυτιλία

Κρουαζιέρα: Σύμφωνο αμοιβαίας συνεργασίας ανάμεσα στα λιμάνια Καβάλας (ΟΛΚ) και Μπουργκάς (pic)

Στην εν λόγω υπόθεση ανάπτυξης της κρουαζιέρας συμμετέχουν ο Δήμος Καβάλας και το Εμπορικό Επιμελητήριο της πόλης

Η κρουαζιέρα ενώνει λιμάνια αλλά και τοπικές κοινωνίες και κράτη. Αυτό φαίνεται να είναι το συμπέρασμα πίσω από την απόφαση υπογραφής Μνημονίου μεταξύ ενός βορειοελλαδίτικου περιφερειακού λιμανιού, της Καβάλας και του αντίστοιχου στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας.

Η συμφωνία επισημοποιήθηκε μετά από μια περίοδο ωρίμανσης ενός σύνθετου σχεδιασμού με αμοιβαία οφέλη, όπως ανακοίνωσαν οι δυο πλευρές. Στόχος είναι οι συνεργασίες για πακέτα κρουαζιέρας στο βόρειο Αιγαίο και στη Μαύρη Θάλασσα καθώς και η από κοινού διεκδίκηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Η πρωτοβουλία ανακοινώθηκε χθες στο πλαίσιο της 63ης γενικής συνέλευσης της Ένωσης Μεσογειακών Λιμένων για την Κρουαζιέρα-Med Cruise. Ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας που βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο, καθώς εκκρεμεί για καιρό η τελική υπογραφή της Σύμβασης για την υποπαραχώρηση του εμπορικού λιμένα «Φίλιππος Β’» σε μια κοινοπραξία (συμπεριλαμβάνει την Black Summit αλλά και τον όμιλο της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ), δείχνει πως ενεργοποιείται σε διάφορα μέτωπα.

Προφανώς, η ανάγκη να ξεφύγουν τα δημόσια λιμάνια της Ελλάδας από τη δημοσιοϋπαλληλική αντίληψη μιας στασιμότητας που κράτησε πολλά από αυτά «αιχμάλωτα» για δεκαετίες, κινητοποιεί μια δοκιμασμένη γενιά στελεχών με αδιαμφισβήτητη εμπειρία στη διοίκηση, όπως ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΚ, Άγγελος Βλάχος.

Ο τελευταίος έχοντας αναλάβει τον ΟΛΚ στις αρχές του χρόνου, εκπροσώπησε την Καβάλα στη συγκεκριμένη συμφωνία, η οποία υπό προϋποθέσεις δύναται να αποβεί ιδιαίτερα εποικοδομητική. Να πιστώσουμε εξάλλου, στην εν λόγω υπόθεση ανάπτυξης της κρουαζιέρας την ενεργητική συμμετοχή των τοπικών φορέων, Δήμου Καβάλας και Εμπορικού Επιμελητηρίου της πόλης, παρέχοντας έτσι σημαντική συνδρομή στην υπόθεση της επιζητούμενης εξωστρέφειας.

Επιτέλους, κάποιοι προορισμοί αντιλαμβάνονται έμπρακτα την ανάγκη «κοινού μετώπου» για την εμπορική προώθηση του τόπου τους. Και με την ευκαιρία να επισημάνουμε πως μάλλον έχει έρθει στιγμή η κρουαζιέρα να δουλέψει ευρύτερα για τον προορισμό και όχι όπως συχνά συμβαίνει ως τώρα, να επωφελούνται τα μέγιστα οι εταιρείες κρουαζιέρας σε σχέση με τα οφέλη που αντλούν οι τοπικές κοινωνίες στο τέλος της ημέρας.

Διαβάστε ακόμη

Στουρνάρας: Εφικτός ο στόχος για ανάπτυξη 3% το 2024 – Ελπίζω το ΤΧΣ να βρει μακροχρόνιους επενδυτές

Πολίτης (ΤΑΙΠΕΔ): Η Ελλάδα προσδοκά έσοδα €5 δισ από ιδιωτικοποιήσεις το 2024

Η Ρωσία επιβάλλει ξανά capital controls για να στηρίξει το ρούβλι (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ 

Exit mobile version