Δυναμώνει συνεχώς την παρουσία της στο ξηρό φορτίο η Costamare. Η εταιρεία προχώρησε στην πρώτη αγορά πλοίου για το 2022. Πρόκειται για το Supramax «Magda» ναυπηγήσεως 2010 και μεταφορικής ικανότητας 58.018 τόνων dw. Το κόστος απόκτησης ανήλθε στα 16,5 εκατομμύρια δολάρια. Ο στόλος της έχει φθάσει συνολικά τα 47 φορτηγά πλοία.
Όπως έχει αναφέρει ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare η εταιρεία υλοποιεί την απόφαση να επενδύσει στον κλάδο όπου “η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».
Μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουάριου 2022 η εταιρεία παρέλαβε επτά φορτηγά πλοία.
Ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος βραβεύτηκε ως Προσωπικότητα της Χρονιάς για το 2021 από τα Lloyd’s List Awards και είναι υπ’ αριθμόν 43 στο Top 100 των Lloyd’s κερδίζοντας 17 θέσεις σε σύγκριση με το 2020 όπου ήταν 60ος με τις προσωπικότητες που είναι επιδραστικές στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, την περασμένη άνοιξη μπήκε δυναμικά στη φορτηγό ναυτιλία αγοράζοντας μόλις σε τρεις μήνες συνολικά 38 πλοία αντί 600 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για μοναδική κίνηση στα χρονικά, αφού μια νεοφυής σε φορτηγά πλοία αγόρασε με ιδιωτικά κεφάλαια, που στη συνέχεια μεταβιβάστηκαν στην εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare.
Όπως επισημαίνουν κύκλοι της ναυτιλίας, ο κ. Κωνσταντακόπουλος έχει μεγάλη πείρα σε αγοραπωλησίες και ενημερώνεται ανελλιπώς για τα τεκταινόμενα διεθνώς.
Όταν αποφάσισε να προχωρήσει στην κίνηση αυτή συνεργάστηκε με τον Γιάννη Πλατσιδάκη, ο οποίος έχει εμπειρία 32 ετών στον όμιλο Αγγελικούση ως υψηλόβαθμο στέλεχος, δέκα χρόνια στην Bank of America, είναι τέως πρόεδρος της Intercargo και συμμετέχει στα διοικητικά συμβούλια της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, της Ιntercargo και του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Διαβάστε ακόμα:
Τουρισμός: Ανάκαμψη με πρόβλεψη για 80% του 2019 στη ζήτηση για ταξίδια φέτος στην Ευρώπη
Τράπεζες: Φόβοι για νέο «κύμα» αθέτησης πληρωμών στα δάνεια λόγω ακρίβειας
«Χαμηλές πτήσεις» για τη ρύθμιση των «κορωνοχρεών» με 36-72 δόσεις