Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρεία DryDel Shipping πρώην Meadway Shipping συμφερόντων του Κώστα Δελαπόρτα.
Πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε την παραλαβή για διαχείριση του νεότευκτου MV Twin Delight, από το γιαπωνέζικο ναυπηγείο Imabari. Έχει μεταφορική ικανότητα 40.000 dwt. Το πλοίο ανήκει στην Soki Kisen και ναυλώθηκε από την Drydel Shipping για τουλάχιστον τρία χρόνια.
Στη συνέχεια η εταιρεία προχώρησε στην πρώτη της παραγγελία υπό την νέα επωνυμία της για ναυπήγηση φορτηγού πλοίου μεταφορικής ικανότητας 64.000 dwt στο γιαπωνέζικο ναυπηγείο Shin Kurushima. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2026.
Σε ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει: «Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί την έναρξη ενός σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία μας καθώς είναι το πρώτο νεότευκτο υπό τη νέα επωνυμία της εταιρείας DryDel Shipping και το 10ο συνολικά το οποίο θα παραδοθεί στην εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια. Είναι μεγάλη τιμή να συνεργαζόμαστε με το Shin Kurushima Shipyard και είμαστε υπερήφανοι που ανήκουμε στους λίγους και εκλεκτούς Έλληνες πλοιοκτήτες που υλοποιούν απευθείας συνεργασία με αυτό το διάσημο ναυπηγεί της Ιαπωνίας».
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 11 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και ένα υπόλοιπο εννέα υπό ναυπήγηση πλοίων. Από τον Μάιο του 2022, έχουν πραγματοποιηθεί οι ακόλουθες αλλαγές στον στόλο:
– Τον Ιούλιο του 2022, η Costas Bulk απέκτησε το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίων Ultramax “Velvet” (ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Oshima το 2018).
– Το νέο Handysize ‘Danae’ ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Shin Kurushima τον Σεπτέμβριο του 2022
– το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsamax ‘Fiorela’, που κατασκευάστηκε στη Hyundai Heavy Industries το 2011, πωλήθηκε τον Νοέμβριο του 2022
– ένα νέο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsamax ‘Contessa’, που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Oshima Shipbuilding το 2013, προστέθηκε στον στόλο τον Μάιο του 2023.
Ο στόλος στο νερό αποτελείται από δύο Kamsamax, οκτώ Ultramax και ένα Handysize. Πέντε από τον στόλο ανήκουν στην εταιρεία και έξι είναι του BBC (bareboat).
Επιπλέον, 18 μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου ιαπωνικής κατασκευής, που ανήκουν κυρίως σε Ιάπωνες πλοιοκτήτες, ναυλώνονται σε μακροπρόθεσμη βάση.
Διαβάστε ακόμη
«Νηρεύς»: Ένα «ναυάγιο» του Γεράσιμου Αγούδημου στη στεριά (pics)
«Καλπάζει» η χρυσή λίρα – Σε υψηλό 16ετίας η τιμή της – Πόσο «πιάνει» εντός και εκτός ΤτΕ (πίνακας)
Εφορία: «Προσκλητήριο» σε 230.000 χαμένες αλλά… ενεργές ρυθμίσεις χρεών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ