Η αλλαγή επωνυμίας της Meadway Shipping σε DryDel από τις 19 Φεβρουαρίου 2024 έφερε στο προσκήνιο τον πλοιοκτήτη, πρόεδρο και CEO Κώστα Δελαπόρτα. Αλλαγή θα επιτρέψει στην DryDel Shipping να διαφοροποιηθεί από ναυτιλιακές εταιρείες με παραπλήσια επωνυμία.
Ο Έλληνας εφοπλιστής έδωσε συνέντευξη στη ιαπωνική ιστοσελίδα maritime-rugby.com στον Hirofumi Yamamoto όπου μίλησε για την έως τώρα πορεία της εταιρείας και τα μελλοντικά σχέδια.
-Η δομή του τρέχοντος στόλου:
«Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 11 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο εννέα νέων. Από τον Μάιο του 2022, έχουν πραγματοποιηθεί οι ακόλουθες αλλαγές στον στόλο μας:
Τον Ιούλιο του 2022, η Costas Bulk απέκτησε το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίων Ultramax “Velvet” (ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Oshima το 2018).
Το νέο Handysize ‘Danae’ ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Shin Kurushima τον Σεπτέμβριο του 2022- το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsamax ‘Fiorela’, που κατασκευάστηκε στη Hyundai Heavy Industries το 2011, πωλήθηκε τον Νοέμβριο του 2022- ένα νέο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsamax ‘Contessa’, που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Oshima Shipbuilding το 2013, προστέθηκε στον στόλο τον Μάιο του 2023.
Το Supramax Wave Runner, που ναυπηγήθηκε στην IHI Marine United το 2008, πωλήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023. Και ένα νέο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Ultramax, το “Utopia”, που ναυπηγήθηκε στην Oshima Shipbuilding το 2020, προστέθηκε στο στόλο το Σεπτέμβριο του 2023. Στη συνέχεια, το πλοίο Handysize Majesty Star, που ναυπηγήθηκε στη Shin Kurushima το 2013, πωλήθηκε τον Δεκέμβριο του 2023. Τέλος, αγοράστηκε ένα νέο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kmasarmax, το Nord Beluga (TBR ‘Beluga’), που ναυπηγήθηκε στο Oshima Shipbuilding το 2015, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2024″.
«Ο στόλος στο νερό αποτελείται από δύο Kamsamax, οκτώ Ultramax και ένα Handysize. Πέντε από τον στόλο ανήκουν στην εταιρεία και έξι είναι του BBC (bareboat). Επιπλέον, 18 μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου ιαπωνικής κατασκευής, που ανήκουν κυρίως σε Ιάπωνες πλοιοκτήτες, ναυλώνονται σε μακροπρόθεσμη βάση».
– Παραγγελίες ναυπήγησης για εννέα πλοίων
«Αυτή τη στιγμή έχουμε έξι πλοία Handysize και τρία Ultramax σε παραγγελία. Έχουμε παραγγείλει τρία Aerodesign Ultramaxes χωρητικότητας 64.000 dwt από την Tsuneishi Shipbuilding Group. Η παράδοσή τους έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, το τρίτο τρίμηνο του 2025 και το δεύτερο τρίμηνο του 2026. Όλα τα νέα πλοία Ultramax θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού.
Έχουμε παραγγείλει τέσσερα πλοία Handysize χωρητικότητας 40.000 dwt από τη Namura Shipbuilding. Τα δύο πρώτα είναι τύπου “Logger”. Το ‘Logger’ έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τα άλλα δύο το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2024.
Τα υπόλοιπα δύο πλοία χωρητικότητας 42.300 dwt παραγγέλθηκαν από το ναυπηγείο Oshima Shipyard και προγραμματίζεται να παραδοθούν το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2026, αντίστοιχα».
-Επενδύσεις μέσω S&LB (sale and leaseback) στην Ιαπωνία
«Εργαζόμαστε ενεργά για τη χρηματοδότηση έργων μέσω S&LBs. Τους τελευταίους 18 μήνες, χρηματοδοτήσαμε με επιτυχία επτά νέα κτίρια μέσω συμφωνιών S&LB με Ιάπωνες πλοιοκτήτες. Τα τελευταία 12 χρόνια, η Medway Shipping Group έχει πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στην ιαπωνική αγορά και έχει αναπτύξει με επιτυχία αξιόπιστες σχέσεις με τους Ιάπωνες ομολόγους της. Στο μέλλον, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις ναυτιλιακές της δραστηριότητες μέσω της χρήσης ιαπωνικών μισθώσεων».
-Εναλλακτικά καύσιμα:
«Δεν είναι ακόμη σαφές ποια εναλλακτικά καύσιμα θα επικρατήσουν. Οι κατασκευαστές κινητήρων μπορούν να παράγουν κινητήρες διπλού καυσίμου για άλλους τύπους πλοίων, όπως τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Ωστόσο, όσον αφορά τα μικρά και μεσαίου μεγέθους bulkers που κατέχουμε και διαχειριζόμαστε, τα νέα πλοία έχουν πολύ βελτιωμένη συμβατική κατανάλωση καυσίμου, περίπου 25-30% λιγότερη από ό,τι πριν. Αυτό οφείλεται κυρίως στον καλό σχεδιασμό του κύτους και στις μηχανές νέας τεχνολογίας».
«Τα εναλλακτικά καύσιμα όπως η αμμωνία, η πράσινη μεθανόλη, το υγραέριο και το υδρογόνο αναμένεται να χρησιμοποιηθούν κυρίως σε πολύ μεγάλα bulkers όπως τα Capesize και Newcastle Max. Το συνολικό κόστος των πλοίων διπλού καυσίμου θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας που θα καθορίσει ποια καύσιμα θα γίνουν κυρίαρχα. Για παράδειγμα, το κόστος κατασκευής ενός Kamsamax με κινητήρα αμμωνίας-ντίζελ διπλού καυσίμου εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 7-8 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 1-1,1 δισεκατομμύρια γιεν)».
Επομένως, νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε ποιο καύσιμο θα χρησιμοποιείται στα πλοία ξηρού φορτίου στο μέλλον. Ωστόσο, έχω εμπιστοσύνη στη στρατηγική των επενδύσεων σε νέα πλοία και πιστεύω ότι η επένδυση σε πλοία με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μηχανές και μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές θα είναι τελικά επιτυχής”.
-Αλλαγή της επωνυμίας:
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας μας σε DRYDEL SHIPPING- η αλλαγή της επωνυμίας θα τεθεί σε ισχύ τον Φεβρουάριο του 2024.
-Η Meadway Shipping and Trading Inc θα μετονομαστεί σε Drydel Shipping Inc,
-Η Meadway Shipping Singapore Pte Ltd θα μετονομαστεί σε Drydel Shipping Singapore Pte Ltd.
-Η Meadway Shipping DMCC θα μετονομαστεί σε Drydel Shipping DMCC και
-Η Meadway Maritime Chartering S.A. θα μετονομαστεί σε Drydel Maritime Chartering S.A.
Με την αλλαγή της επωνυμίας σε Drydel Shipping, αντιμετωπίζουμε κάθε πιθανή σύγχυση της αγοράς που προκύπτει από την παρουσία μιας άλλης ναυτιλιακής εταιρείας με παρόμοιο όνομα.
Αυτή η μετονομασία δεν θα επηρεάσει την ιδιοκτησιακή μας δομή ή τις δραστηριότητές μας, καθώς η αφοσιωμένη ομάδα του προσωπικού γραφείου θα παραμείνει αμετάβλητη.
-Νέα γραφεία στη Βραζιλία:
«Πρόκειται να ανοίξουμε ένα νέο επιχειρησιακό γραφείο στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Αποφασίσαμε να έχουμε παρουσία στη Νότια Αμερική, καθώς βλέπουμε πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες. Ως εκ τούτου, θα ανοίξουμε ένα νέο γραφείο από την 1η Μαρτίου 2024. Με γραφεία λειτουργίας στη Σιγκαπούρη, στο Ντουμπάι και τώρα στο Σάο Πάολο, καλύπτουμε όλο τον κόσμο και ενισχύουμε την παρουσία μας στον τομέα της ξηράς ενέργειας ως φορέας εκμετάλλευσης. Σκοπεύουμε να συνδυάσουμε το άνοιγμα του νέου μας γραφείου στο Σάο Πάολο με την μετονομασία της εταιρείας μας σε Drydel Shipping. Είμαστε ενθουσιασμένοι και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας οργανικά».
Διαβάστε ακόμη
Οι συμφωνίες Eurobank – Eurolife FFH εφαλτήριο για τη σύσφιξη των σχέσεων Ελλάδας – Ινδίας
«Βουτιά» 80% στα κέρδη της HSBC λόγω απομείωσης $3 δισ. για την κινεζική τράπεζα
Όμιλος METRO: Βάζει στα…ράφια του για τα καλά και την πράσινη ενέργεια
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ