Eνισχύει τον στόλο της η Meadway Shipping & Trading Inc, συμφερόντων του Κώστα Δελαπόρτα. Πιο συγκεκριμένα παρέλαβε το φορτηγό πλοίο M/V Andiamo (πρώην on Fortune) χθες το απόγευμα στη Μανίλα των Φιλιππίνων. Το πλοίο είναι ένα I-Star bulk carrier και έχει μεταφορική ικανότητα 63.000 τόνων. Στο 2021 η εταιρεία παρέλαβε τρία φορτηγά πλοία και αυτό είναι το πρώτο για το 2022.
Ο στόλος της αποτελείται πλέον από εννέα φορτηγά πλοία. Ο Κώστας και ο Γιώργος Δελαπόρτας γιοί του Διονύση Δελαπόρτα, την άνοιξη του 2021 αποφάσισαν να χωρίσουν την επιχειρηματική τους περιουσία, επιλογή η οποία στο πέρασμα του χρόνου έχει αποδειχθεί σωστή σε όσους την επέλεξαν.
Ειδικότερα, χώρισαν τον στόλο της ναυτιλιακής Meadway Shipping & Trading στα δύο. Ο ιδρυτής της ναυτιλιακής, Διονύσης Δελαπόρτας απεβίωσε σε ηλικία 70 ετών τον Ιούλιο του 2019. Μετά από πολλές συζητήσεις, οι δύο γιοι του αποφάσισαν να μοιραστούν τη ναυτιλιακή επιχείρηση.
Ο Κώστας Δελαπόρτας παραμένει στο «τιμόνι» της Meadway Shipping & Trading, η οποία ιδρύθηκε το 1988, και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.
Ο αδερφός του Γιώργος ηγείται της Meadway Bulkers, μίας εταιρείας η οποία όπως και η μητρική δραστηριοποιείται με πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Ο στόλος της Meadway Shipping & Trading αποτελείται από εννέα bulk carriers, εκ των οποίων τα δύο είναι νεότευκτα.
Πρόκειται για το Supramax “Ability” μεταφορικής ικανότητας 64.253 τόνων ναυπηγημένο το 2021 στις γιαπωνέζικες γιάρδες Shin Kurushima Dockyard Co Ltd και το “Dominator”, ναυπηγημένο το 2021 στις γιαπωνέζικες γιάρδες Imabari Shipbuilding Co Ltd. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της είναι τα οκτώ έτη
Διαβάστε ακόμη:
Ρώσοι ολιγάρχες αναζητούν «ασφαλές καταφύγιο» στην Τουρκία- Γιατί είναι μια επικίνδυνη επιλογή
Πλειστηριασμοί: Άλλαξε χέρια το «ιερό ακίνητο» της ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού
Ρωσία: Οι πληρωμές σε ρούβλια για το φυσικό αέριο δεν παραβιάζουν τα συμβόλαια