search icon

Ναυτιλία

Κυρ. Αναστασιάδης: «Είναι λάθος το μέλλον της Ελλάδας στην κρουαζιέρα να εξαρτάται από την Τουρκία»

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας ως αποκλειστικός προορισμός κρουαζιέρας επεσήμανε ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises

Του Μηνά Τσαμόπουλου

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας ως αποκλειστικός προορισμός κρουαζιέρας σε σύγκριση με τις …καρύδες της Καραϊβικής που είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός αλλά και η λανθασμένη αντίληψη να συνδέεται το μέλλον της χώρας στον συγκριμένο κλάδο με την Τουρκία επεσήμανε ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κυριάκος Αναστασιάδης στη διάρκεια συναντήσεις με δημοσιογράφους και παρουσία του αντικαταστάτη του και παλιού στελέχους του Ομίλου Louis, Chris Θεοφιλίδης (στη φωτ. από αριστερά: Chris Θεοφιλίδης, Κυριάκος Αναστασιάδης, Φρόσω Ζαρουλέα, photo credit newmoney.gr).

Επίσης, τόνισε ότι για να αναπτυχθεί η κρουαζιέρα στην Ελλάδα θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν 6 με 7 λιμάνια εκτός Πειραιά. Μάλιστα τόνισε ότι τις υποδομές θα πρέπει να αναλάβουν οι μεγάλες διεθνώς εταιρείες κρουαζιέρας. Μία για κάθε λιμάνι το οποίο και θα εκμεταλλεύεται αποκλειστικά.

Αναλυτικά δήλωσε:

– Είναι σημαντικό στην Ελλάδα η οποία θα μπορούσε να έχει ένα καταπληκτικό μέλλον στην κρουαζιέρα. Πρέπει να δουλέψουμε όμως όλοι για να το κτίσουμε. Ο χειρότερος εχθρός της κρουαζιέρας στην Ελλάδα είμαστε εμείς. Και εννοώ το ίδιο το κράτος και η αντίληψη του τι εστί κρουαζιέρα. Αυτή η αντίληψη σιγά-σιγά αρχίζει και αλλάζει και μπαίνει μία σωστή αντίληψη για τα καλά της κρουαζιέρας. Υπάρχουν βέβαια και προβλήματα να μην κρυβόμαστε. Όλα όμως μπορούν να ξεπεραστούν με μία στενή συνεργασία των εταιρειών του κράτους και των τοπικών φορέων.

– Σε πολλές χώρες όταν βγαίνω στο εξωτερικό ως επικεφαλής και της CLIA της Ευρώπης θέτω το ερώτημα ότι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πρώτη περιοχή στον κόσμο για κρουαζιέρα είναι η Καραϊβική η οποία είναι πολύ ωραίο μέρος αλλά πέρα από τις καρυδιές, όλων των ειδών τις καρυδιές από την μία πλαζ στην άλλη αλλά δεν θα δεις τίποτε άλλο. Και το λέω δημόσια. Πολύ ωραία αλλά εμείς έχουμε κάτι περισσότερο από καρύδες. Και προπαντός η Ελλάδα έχει πολλά να προσφέρει.

– Σε αυτό το πλαίσιο θεωρώ ότι είναι λανθασμένη η άποψη ότι το μέλλον της Ελλάδας εξαρτάται από την Τουρκία. Εμείς επιλέξαμε να το συνδυάσουμε με την Τουρκία. Πρέπει να αλλάξουμε ως χώρα και να το κάνουμε ανεξάρτητο. Έχουμε αρκετά λιμάνια έχουμε αρκετούς προορισμούς να μπορέσουμε να κάνουν ένα προϊόν κρουαζιέρας το οποίο να στέκεται από μόνο του.

– Δεν το έχουμε κάνει για τον απλούστατο λόγο ότι ως χώρα δεν έχουμε αναπτύξει τις λιμενικές υποδομές. Και μονίμως δίνονται άλλοθι σε όλους ότι η κρουαζιέρα δεν πήγε καλά γιατί η Τουρκία έκανε το ένα και το άλλο. Εάν είχαμε τις υποδομές πριν τρία χρόνια, σήμερα θα είχε η Ελλάδα όλο τον τουρισμό που έφυγε από την Τουρκία.

– Στη χώρα μας η Celestyal είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος του τα γίνεται στην κρουαζιέρα γιατί είμαστε η μόνη εταιρεία που έχει την έδρα της εδώ.

– Ο στόχος της εταιρείας μας είναι να μπορέσει να υπάρχει κρουαζιέρα στην Ελλάδα 12 μήνες τον χρόνο. Μπορεί να πάρει 3-4 χρόνια αλλά θα το πετύχουμε.

– Για να μπορέσει να αναπτυχθεί η κρουαζιέρα στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνουν 6-7 λιμάνια εκτός Πειραιά τα οποία θα μπορέσουν να έχουν τις αναγκαίες υποδομές να δεχθούν τα νέα κρουαζιερόπλοια. Ο μόνος τρόπος να έχει η Ελλάδα αυτό τα ο αποτέλεσμα μσε σύντομο χρονικό διάστημα είναι να υπογράψει σύμβαση με τις εταιρείες κρουαζιέρας οι οποίες θα έρθουν να αναπτύξουν τα ις υποδομές. Να αναπτύξει η κάθε εταιρεία ένα λιμάνι

– Εμείς κάναμε πρόταση πριν τέσσερα χρόνια για το λιμάνι του Λαυρίου Και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ακούμε ότι υπάρχει πολιτική βούληση αλλά από πράξεις καμία».

Exit mobile version