Παράνομη και καταχρηστική κήρυξε το Πρωτοδικείο Πειραιά την 48ωρη απεργία των πλοηγών για μη τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται από τον νόμο.
Οι πλοηγοί ζητούν την απόσυρση από το νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του άρθρου όπου αναφέται ότι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα δύναται να εκδίδουν στους πλοιάρχους κάποιων πλοίων Πιστοποιητικό Εξαίρεσης από την Πλοήγηση (Pilot ExemptionCertificate) δίνοντάς τους την άδεια κατάπλου και απόπλου από το λιμάνια χωρίς τη συνδρομή πλοηγών.
Στο πλευρό των πλοηγών τάχθηκαν τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού(ΠΕΝΕΝ) της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων και της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών.
Κύκλοι χρηστών του λιμένος εκφράζουν την απορία πώς τα Επιμελητήρια και οι φορείς χρηστών του λιμανιού δεν πήραν θέση σε ένα θέμα που πλήττει το εμπόριο άρα τα μέλη τους.
Τη 48ωρη προειδοποιητική πανελλαδική απεργία είχε κηρυξει η εκτελεστική της ΑΔΕΔΥ, μετά από αίτημα που κατέθεσε ΠΟΥΕΝ-Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας.
Πολλά εμπορικά πλοία κυρίως container ships θα γεμίσουν τη ράδα κυρίως του λιμανιού του Πειραιά και σε δεύτερο πλάνο της Θεσσαλονίκης περιμένοντας πότε θα τους δοθεί η άδεια κατάπλου στο λιμάνι.
Η καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω της έλλειψης κενών εμπορευματοκιβωτίων θα επιδεινωθεί.
Οι διοικήσεις του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και της ΣΕΠ- Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο Πειραιά, ζητώντας να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική για μη τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται από το νόμο.
Διαβάστε ακόμη:
Ελλάκτωρ: Τέλος η διοίκηση Καλλιτσάντση – Στη Reggeborgh τα ηνία του Ομίλου
Κέρδισαν τα ασφαλιστικά μέτρα ΟΛΠ και ΣΕΠ κατά των πλοηγών (upd)
Έρχονται οι πορτοκαλί… ντελιβεράδες της Skroutz – Πώς θα κάνουν τη διαφορά στο last mile