search icon

Ναυτιλία

Και τρίτος πλωτός τερματικός σταθμός FSRU στη Γερμανία για απεξάρτηση από το ρωσικό LNG

Στον δεύτερο νέο τερματικό σταθμό, Lubmin  σε λίγες ημέρες αναμένεται να καταπλεύσει πλοίο της Thenamaris συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου για να φέρει LNG

Μάχη με τον χρόνο δίνει η Γερμανία προκειμένου να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Πιο συγκεκριμένα, ένας πλωτός τερματικός σταθμός επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU) κατέπλευσε στο γερμανικό λιμάνι Brunsbuettel την Παρασκευή, το τρίτο τέτοιο πλοίο που ενισχύει την προσπάθεια της κυβέρνησης του Βερολίνου να ξεφύγει από τον ενεργειακό εφιάλτη.

Το πλοίο-FSRU Hoegh Gannet έφτασε στο λιμάνι Brunsbuettel Elbehafen κοντά στο Αμβούργο, επιτρέποντας στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου να μεταφορτώνουν και τα φορτία τους να αεριοποιηθούν, προκειμένου να τροφοδοτηθούν στο γερμανικό δίκτυο φυσικού αερίου.

«Οι πλωτοί τερματικοί σταθμοί LNG επιτρέπουν την εισαγωγή φυσικού αερίου και έτσι ενισχύουν την ασφάλεια εφοδιασμού της Γερμανίας», δήλωσε ο Markus Krebber, διευθύνων σύμβουλος της RWE RWEG.DE, η οποία έχει τεθεί επικεφαλής του έργου.

«Η ισχυρή ενεργειακή εξάρτηση της Γερμανίας από το ρωσικό αέριο που διοχετεύεται μέσω αγωγών θα τερματιστεί με την ανάπτυξη των ειδικών πλοίων».

Το πρώτο φορτίο υγροποιημένου φυσικού αερίου που θα εκφορτωθεί στην πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης, προερχόμενο από την Abu Dhabi National Oil, έχει προγραμματιστεί να φτάσει στα τέλη Ιανουαρίου.

Δύο ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου τερματικού σταθμού στη Γερμανία, στο Βιλχελμσχάφεν. Ακολούθησε ο Lubmin, ο δεύτερος νέος τερματικό σταθμό της Γερμανίας.

Στον δεύτερο τερματικό σταθμό σε λίγες ημέρες αναμένεται να καταπλεύσει πλοίο της Thenamaris συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου για να φέρει LNG.

Πιο συγκεκριμένα, στις 29 Ιανουαρίου αναμένεται να καταπλεύσει στον Lubmin το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, Cool Voyager, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κυβικών μέτρων.

Θα είναι το πρώτο φορτίου που θα παραδοθεί στον νέο τερματικό σταθμό με εξαίρεση εκείνο που μετέφερε το FSU Seapeak Hispania όταν έφτασε στον τερματικό και έριξε άγκυρα στην εγκατάσταση που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Γερμανίας. Το φορτίο του Cool Voyager θα μεταφορτωθεί στο FSU Seapeak Hispania και έχει παραληφθεί από τις αμερικανικές εγκαταστάσεις Calcasieu Pass.

Ο τερματικός σταθμός στο Lubmin είναι υπό τον έλεγχο της Deutsche ReGas.

Διαβάστε ακόμη

Λουκέτο ακόμα και την ίδια μέρα για όσους δεν κόβουν αποδείξεις

Χωρίζουν οι δρόμοι Κοπελούζου-Gazprom

Βύρων Νικολαΐδης: Το νέο μοντέλο της PeopleCert πίσω από το ρεκόρ κερδών και αποτιμήσεων

Exit mobile version