Η εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά του NASDAQ, Euroseas Ltd. Συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα υπέγραψε νέα σύμβαση χρονοναύλωσης για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων , M/V Joanna, που κατασκευάστηκε το 1999 με χωρητικότητα 1.732 teu, για ελάχιστη περίοδο 23 έως μέγιστη περίοδο 25 μηνών, κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μέσο μικτό ημερήσιο ναύλο 16.500 δολάρια. Η ναύλωση του M/V Joanna θα αρχίσει μετά την ολοκλήρωση του δεξαμενισμού του, που αναμένεται περί τα τέλη Οκτωβρίου 2024.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι στις 24 Ιουνίου 2024 παρέλαβε το M/V Stephania K, το δεύτερο καύσιμό της αποδοτικό νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu, από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης AMP (εναλλακτική θαλάσσια ενέργεια). Μετά την παράδοσή του, το M/V Stephania K ξεκίνησε ναύλωση 23 έως 25 μηνών με τιμή 22.000 δολάρια/ημέρα.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το M/V EM Astoria, ένα πλοίο 2.788 teu feeder containership που κατασκευάστηκε το 2004, παραδόθηκε με επιτυχία στους νέους ιδιοκτήτες του στις 26 Ιουνίου 2024.
Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί, το πλοίο πωλήθηκε έναντι περίπου 10 εκατομμυρίων δολαρίων, με αποτέλεσμα να προκύψει κέρδος από την πώληση άνω των 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων ή περίπου $0,80/μετοχή και έχει συνεισφέρει στην Εταιρεία συνολικά κέρδη περίπου $42,8 εκατ. από την απόκτησή του το 2017.
Τέλος, ανακοίνωσε τη δημοσίευση της Έκθεσης για το Περιβάλλον, την Κοινωνία και τη Διακυβέρνηση του 2023 (η “Έκθεση ESG”), η οποία παρέχει μια επισκόπηση των προτεραιοτήτων, των στόχων και των πρακτικών της Εταιρείας σχετικά με ESG και σκιαγραφεί την πρόοδο της Εταιρείας στον τομέα της ESG, κάνοντας αναφορά σε ένα ευρύ φάσμα βασικών σημείων που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα Δείκτες Απόδοσης.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, σχολίασε: “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που εξασφαλίσαμε ένα διετή ναύλωση για το 25 ετών M/V Joanna με μια κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών, με ένα κερδοφόρο μέσο επιτόκιο 16.500 δολάρια/ημέρα. Η τρέχουσα ισχύς της αγοράς μας επέτρεψε να παρατείνουμε τη ζωή του πλοίου, παίρνοντας το πλοίο μέσω της πέμπτης ειδικής επιθεώρησής του, με αποτέλεσμα υψηλότερα συνολικά κέρδη για τους μετόχους μας κατά τη διάρκεια της νέας ναύλωσης. Η διάρκεια και η τιμή της εν λόγω ναύλωσης είναι ενδεικτικά της τρέχουσας δύναμης της αγοράς. Αυτή η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 6,4 εκατ. ευρώ EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την εναπομένουσα κάλυψη της ναύλωσης του 2024 στο 92%. Αυξάνει επίσης την κάλυψη των ναύλων μας για το 2025 σε περίπου 40%” και προσέθεσε:
“Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το M/V Stephania K στο στόλο μας. Το πλοίο είναι το έκτο σε μια σειρά εννέα και το δεύτερο από τις τρεις μονάδες μας των 1.800 teu, όλα σύγχρονα πλοία οικολογικού σχεδιασμού με οικονομία καυσίμου και κινητήρες Tier III. Η τρέχουσα ναύλωση του πλοίου αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο».
Διαβάστε ακόμη
Φορολογικές δηλώσεις: Αποκλείει παράταση το ΥΠΕΘΟ
Airbnb: Αφήνουν «φέσια» 3.500 ευρώ για… τηλεφωνικές κλήσεις στο εξωτερικό
Μetlen: Με το ένα πόδι στο LSE και με τα δύο σε εξαγορές στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ