search icon

Ναυτιλία

Ιωάννης Μαρτίνος: Νέο δεξαμενόπλοιο εντάχθηκε στο pool διαχείρισης της Signal Maritime

Πρόκειται για το Stolt Sisto μεταφορικής ικανότητας 46.000 τόνων dw που είναι το 19ο συνολικό Μεσαίας Εμβέλειας-MR tanker του pool της εταιρείας διαχείρισης πλοίων

Ενισχύει το pool με δεξαμενόπλοια η Signal Maritime του Ιωάννη Μαρτίνου. Πιο συγκεκριμένα σε αυτό προστέθηκε το 19ο συνολικό Μεσαίας Εμβέλειας-MR tanker, το Stolt Sisto μεταφορικής ικανότητας 46.000 τόνων dw και σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας με την Stolt Tankers. Η Signal Maritime εταιρεία διαχείρισης πλοίων του ομίλου Signal Group προχώρησε πέρσι στη δημιουργία pool για MR δεξαμενόπλοια. Ορόσημο στην κίνησή της αυτή ήταν η απόφαση της SHELL να της αναθέσει τη διαχείριση μέρους του στόλου της.

Η συνεργασία αυτή δίνει στη Shell την δυνατότητα να επωφεληθεί από την επταετή επένδυση της Signal στην ανάπτυξη ψηφιακής τεχνολογίας που υποστηρίζει με εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο τη διαδικασία ναύλωσης πλοίων.

Ήταν η πρώτη φορά που η Shell αναθέτει τη διαχείριση μέρους του στόλου της σε τρίτους γεγονός που κάνει τη συνεργασία αυτή ορόσημο για την Signal. H συνεργασία αυτή προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών πλοιοκτητών που επιθυμούν να αξιοποιήσουν προς όφελος και των δικών τους στόλων την πλατφόρμα της Signal, η οποία βασίζεται στην χρήση της τεχνολογίας.

«Εμπλουτίζουμε το ‘’ρεπερτόριο’’ της ελληνικής ναυτιλίας. Η Αθήνα είναι ιστορικά γνωστή ως εφοπλιστικό κέντρο αλλά εμείς καταφέραμε να αποδείξουμε ότι μπορεί να αποτελέσει και σημείο αναφοράς για τεχνολογία και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας» επισημαίνει με κάθε ευκαιρία ο Ιωάννης Μαρτίνος: «Όσο μεγαλώνει ο στόλος, τόσο πιο σημαντική καθίσταται η σωστή τοποθέτηση των πλοίων στις εκάστοτε αγορές και η μείωση του χρόνου εκτός ναύλου. Αυτό ωφελεί τόσο τους πλοιοκτήτες όσο και το περιβάλλον».

Η πλατφόρμα της Signal υποστηρίζεται από περισσότερους από 60 data scientists, software engineers και αναλυτές και παρέχει στην ομάδα της Signal Maritime πληροφόρηση σχετικά με τις βέλτιστες διαδρομές, συγκρίσεις εναλλακτικών σεναρίων κερδοφορίας και υπολογισμούς της ποσότητας CO2 που παράγεται κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Διαβάστε ακόμη:

Snap: Η άνοδος και πτώση μιας ψηφιακής πλατφόρμας που θα κατακτούσε τον κόσμο

Τα κόλπα και τα πρόστιμα-φωτιά για τις «πειραγμένες» ταμειακές μηχανές

Εξοχικά: Στο «κόκκινο» οι κρατήσεις για το καλοκαίρι – Οι προορισμοί και οι τιμές (πίνακας)

Exit mobile version