search icon

Ναυτιλία

Intercargo: Χρονιά ρεκόρ για τον αριθμό μελών στην 43χρονη ιστορία της

Η Ένωση διαθέτει πλέον 250 μέλη από 30 χώρες. Αυτά αποτελούνται από πλήρη μέλη, που περιλαμβάνουν σχεδόν 160 εταιρείες και εγγράφουν 3.300 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου

Καθώς η Διεθνής Ένωση Εφοπλιστών Ξηρού Φορτίου (INTERCARGO) δημοσιεύει την Ετήσια Επισκόπησή της με τα υψηλά και τα χαμηλά των τελευταίων 12 μηνών, γιορτάζει την επίτευξη του υψηλότερου σημείου αριθμού μελών της στην 43χρονη ιστορία της.

Η Ένωση εκπροσωπεί πλέον περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου στόλου χύδην ξηρού φορτίου σε όρους dwt, αφού έφθασε σε νέο ιστορικό υψηλό στα τέλη Αυγούστου του τρέχοντος έτους.

Επισημαίνοντας το ιστορικό ορόσημο στην πρόσφατα δημοσιευμένη ετήσια επισκόπηση, η οποία καλύπτει την περίοδο αναφοράς από τον Σεπτέμβριο του 2022 έως τον Αύγουστο του 2023, ο Γενικός Γραμματέας της INTERCARGO Δρ Κώστας Γκόνης εξήγησε ότι η Ένωση διαθέτει πλέον 250 μέλη από 30 χώρες. Αυτά αποτελούνται από πλήρη μέλη, που περιλαμβάνουν σχεδόν 160 εταιρείες και εγγράφουν 3.300 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, μαζί με εταιρείες συνδεδεμένων μελών.

Η INTERCARGO παρέχει ένα φόρουμ όπου οι πλοιοκτήτες, οι διαχειριστές και οι φορείς εκμετάλλευσης χύδην ξηρού φορτίου ενημερώνονται και μπορούν να συζητούν θέματα όπως η ασφάλεια και η ποιότητα στις λειτουργίες των πλοίων, με έμφαση στην επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, ενώ η Ένωση εκπροσωπεί επίσης τις απόψεις των μελών της στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό καθώς και σε άλλα φόρουμ του κλάδου.

“Η INTERCARGO θα συνεχίσει να ενεργεί προς το συμφέρον όλων των μελών της, αντιμετωπίζοντας τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας των χύδην ξηρών φορτίων”, δήλωσε ο δρ Κώστας Γκόνης.

Η INTERCARGO θα πραγματοποιήσει την Ετήσια Γενική της Συνέλευση στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα (23-24 Οκτωβρίου).

“Το περασμένο έτος ήταν σίγουρα μια χρονιά με αξιοσημείωτα σκαμπανεβάσματα σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου να μην αποτελεί εξαίρεση. Ένα σημαντικό σημείο συζήτησης των τελευταίων 12 μηνών, όπως συμβαίνει εδώ και αρκετό καιρό, είναι η πορεία προς την απαλλαγή από τον άνθρακα”

Η INTERCARGO εξέφρασε την ικανοποίησή της για την αναθεωρημένη στρατηγική για τα αέρια του θερμοκηπίου (GHG) από τα κράτη μέλη του ΙΜΟ τον Ιούλιο (MEPC80).

Έχουμε ζητήσει ταχύτερη επιτάχυνση των πράσινων τεχνολογιών και καυσίμων εδώ και πολύ καιρό καιρό, και έτσι υποστηρίζουμε πλήρως τον στόχο του ΙΜΟ για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως ή γύρω στο 2050” αναφέρει στο μήνυμα του ο πρόεδρος της Ένωσης Δημήτρης Φαφαλιός:

“Ωστόσο, επιθυμούμε να τονίσουμε ότι οι πλοιοκτήτες δεν μπορούν να είναι οι μόνοι υπεύθυνοι γι’ αυτό και πρέπει όλοι να μοιραστούμε την ευθύνη για την αποτελεσματική επίτευξη αυτού του στόχου”.

Η INTERCARGO επίσης καλωσόρισε την επικύρωση της σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η οποία θα τεθεί σε ισχύ τον Ιούνιο του 2025 και σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια του κλάδου για ασφαλέστερη και πιο βιώσιμη ανακύκλωση πλοίων.

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος η INTERCARGO έχει νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα στα μέλη της και αντιπροσωπεύει πλέον το ένα τρίτο του παγκόσμιου στόλου χύδην ξηρού φορτίου (σε dwt).

“-Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό το επίτευγμα και είμαστε ευτυχείς που τόσο πολλά νέα μέλη έχουν δει τα οφέλη από την ένταξή τους στην ένωσή μας, η οποία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος του ξηρού φορτίου. χύδην ξηρού φορτίου.

– Ήταν επίσης τόσο καθησυχαστικό όσο και ευχάριστο να ότι τα μέλη της INTERCARGO συνέχισαν να ξεπερνούν τον μέσο όρο της βιομηχανίας όσον αφορά τις ελλείψεις και τις κρατήσεις, καθώς όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης.

Είναι μια σαφής ένδειξη ότι τα μέλη μας καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τα φιλόδοξους σκοπούς και στόχους και τους συγχαίρουμε για τη σκληρή δουλειά τους σε ένα φόντο της σταθερής αύξησης του κράτους του λιμανιού ελέγχου σε όλες τις περιοχές.

– Η άλλη αξιοσημείωτη ετήσια έκδοσή μας είναι η Bulk Carrier Casualty Report, η οποία δείχνει ότι παρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει ασφάλειας, η υγροποίηση παραμένει ο μεγαλύτερος παράγοντας που συμβάλλει στις απώλειες ναυτικών στη ναυτιλία ξηρού φορτίου.

Το μήνυμα είναι σαφές – δεν μπορούμε και δεν δεν πρέπει να εφησυχάζουμε και πρέπει όλοι να να κάνουμε περισσότερα για να αυξήσουμε την ασφάλεια στη θάλασσα και να προστατεύσουμε τους ναυτικούς και τα πλοία μας.

– Η INTERCARGO, ως η φωνή του τομέα της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου, θα θα συνεχίσει να συμβάλλει στην αντιμετώπιση αυτών των σε αυτά τα γεγονότα”.

Για τις επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ουκρανία ανέφερε ο Δημήτρης Φαφαλιός:

“Σε ένα λιγότερο θετικό σημείωμα, η INTERCARGO εξακολουθεί να ανησυχεί για την ασφαλή διαμετακόμιση των πλοίων που εξάγουν διάφορα γεωργικά και άλλα ξηρού χύδην φορτίου, μετά την παύση της λειτουργίας της Πρωτοβουλίας για τα σιτηρά της Μαύρης Θάλασσας τον Ιούλιο, η οποία παρείχε έναν ασφαλή διάδρομο για τα πλοία που εξέρχονταν από τρία ουκρανικά λιμάνια σε μια προσπάθεια να αποτραπεί μια παγκόσμια επισιτιστική κρίση. Επιθυμούμε να τονίσουμε ότι τα μέλη θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλα τα διαθέσιμα μέσα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των ναυσιπλοΐας για τα σκάφη και τα πληρώματά τους” και προσέθεσε:

“Η INTERCARGO συνεχίζει να υποστηρίζει όλες τις προσπάθειες του ΙΜΟ και άλλων διεθνών πρωτοβουλιών για την εξεύρεση λύσης, ώστε να μπορέσουμε να προστατεύσουμε την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού και την ασφάλεια των τροφίμων.

Ο ναυτιλιακός κλάδος στο σύνολό του είναι εκπληκτικά ανθεκτικός και ο τομέας των χύδην ξηρών φορτίων/μεταφορικών μέσων έχει αποδειχθεί ότι ανταποκρίνεται πολύ καλά στις γεωπολιτικές εξελίξεις. Στην INTERCARGO, εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση που θα βρεθεί μπροστά μας, για να δημιουργήσουμε μια ασφαλέστερη και καθαρότερο περιβάλλον για όσους μεταφέρουν τα φορτία μας σε όλο τον κόσμο”.

Διαβάστε ακόμη

JP Morgan: S&P και Fitch Ratings θα αναβαθμίσουν την Ελλάδα σε επενδυτική βαθμίδα

ΕΚΤ: Θα διατηρηθούν τα αυξημένα επιτόκια μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2024 (γράφημα)

Κατατέθηκε στην Κομισιόν ο προϋπολογισμός 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version