H INTERCARGO, η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Φορτηγών πλοίων στο πλαίσιο των εορτασμών για την Ημέρα Μηδενικών Εκπομπών συμμετέχει ενεργά στις συζητήσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), άλλων διεθνών φόρουμ και των μελών της για την ανάπτυξη πρακτικών και βιώσιμων λύσεων για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών στη ναυτιλία χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο το παγκόσμιο εμπόριο βασικών φορτίων.
“Αναγνωρίζουμε την επείγουσα ανάγκη για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τη μετάβαση προς ένα μέλλον χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και γιορτάζουμε τα βήματα που έχει κάνει ο κλάδος μας μέχρι σήμερα. Τα μέλη μας επενδύουν σε καινοτόμες τεχνολογίες και διερευνούν εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα. Η συνεργασία μας θα μας βοηθήσει να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο σε αυτό το κρίσιμο ταξίδι προς έναν πιο πράσινο και βιώσιμο ναυτιλιακό τομέα” σχολιάζει η διοίκηση της Ένωσης.
Ο Δημήτρης Φαφαλιός πρόεδρος της INTERCARGO, έχει επισημάνει: «Δεν μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους του ΙΜΟ παραβλέποντας το θέμα της ασφάλειας. Η ναυτιλία είναι ένας εξαιρετικά ευρύς όρος, που καλύπτει πολλούς τομείς: ξηρό φορτίο, τάνκερ, μεταφορά αερίου, μεταφορά τροχοφόρων φορτίων (Ro-Ro), φορτηγά πλοία, Ferries, κρουαζιερόπλοια και άλλα. Η ναυτιλία, ωστόσο, μπορεί να χωριστεί σε δύο βασικά οικονομικά μοντέλα: το πρώτο είναι οι σταθερές γραμμές και το δεύτερο είναι τα ελεύθερα πλοία μεταφοράς, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα πλοία μεταφοράς στερεών, υγρών και αέριων φορτίων. Για να αναπτύξουμε τους σωστούς κανονισμούς για την απανθρακοποίηση και την ασφάλεια, πρέπει να βοηθήσουμε τις ρυθμιστικές αρχές να κατανοήσουν τη θεμελιώδη διαφορά μεταξύ των δύο βασικών οικονομικών μοντέλων της ναυτιλίας».
Διαβάστε ακόμη
Mιχάλης Σκουλικίδης: «Να επεκταθεί η Golden Visa και στα σκάφη αναψυχής»
Που και γιατί εστιάζουν τα τριετή πλάνα των τραπεζών (πίνακας)
Το νέο πλαίσιο για τα οικιακά φωτοβολταϊκά – Πότε γίνεται η απόσβεση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ